Weby Marketing Journalu i jeho vydavatale prošly redesignem

27. 6. 2017 | Petr Michl

Webové stránky Marketing Journalu dostaly se začátkem června novou podobu. Jeho redesign je spojen se změnou online prezentace jeho vydavatele, Focus Agency.

Marketing Journal je responzivní a využívá dynamickou URL a infinite scroll: tedy můžete se začíst a pak jen scrollovat a scrollovat. Písmena ke konzumaci vám rozhodně jen tak nedojdou.

Modernizace potkala i vzhled webu Focus Agency, který je nyní mnohem více spojený s Marketing Journalem. Dostanete se na něj z Marketing Journalu přes horní lištu, kde jsou přítomny také případové studie. Totožná lišta je pak ve fixní pozici na webu agentury.

Focus Agency tak vyjadřuje své sepětí s Marketing Journalem a hrdost na obsah, který české marketingové komunitě již déle než dekádu přinášíme.

Nové verze stránek jsou online už přes 3 týdny a za tu dobu jsme dokázali najít a odstranit spousty bugů. Neděláme si ale iluze, že by bylo již vše dokonalé. Kdyby jste našli nějaké další nedostatky, nebo nám jen chtěli sdělit svůj dojem ze změny, neváhejte nám napsat s předmětem zprávy "redesign"  na mail p.michl@m-journal.cz.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.