WestJet i letos připravil vánoční zázrak. Tentokrát rozdával radost v Dominikánské republice

3. 12. 2014 | Petr Michl
Aerolinka WestJet loni dojala svět, i letos přichystala velké vánoční překvapení.



Kanadská aerolinka WestJet
vyhrála loňské Vánoce, minimálně tedy z hlediska pozice značky, která dokáže vánoční sentiment přeměnit ve virální efekt a lásku fanoušků. Její video o překvapivém předávání dárků na letišti dle přání pasažérů vyslovených pár hodin předtím před nástupem do letadla zaznamenalo téměř 37 milionů zhlédnutí. Nyní se modrý Santa Claus vydal konat dobro do Dominikánské republiky a opět je z toho velmi dojemné video.

Rodiny tentokrát vyjadřovaly svá přání na Santových saních zaparkovaných uprostřed ulice. Zaměstnanci WestJetu pak utíkali nakoupit dárky a předali je na party na pláži, kde nechyběl ani sníh. Tentokrát to nebylo jen o gadgetech, které by zahnaly nudu členů rozjívené západní společnosti. Zapomeňte tak na převahu tabletů a širokoúhlých televizí. Mezi dárky se objevila například pračka,  nový motor do motorky, ale i kůň - všechno věci potřebné pro vylepšení každodenního života nebo dokonce pro obstarání samotného živobytí.

Zdá se Vám, že se obdarovaní jen stali dobrovolně oběťmi průhledného marketingového cvičení? Pouze částečně. Podobně jako loni byla i tato akce připravovaná dlouhé měsíce, nyní ve spolupráci se zástupci místních neziskových organizací i komunit. Corey Evans z WestJet vysvětluje ve videu níže, že díky tomu patří mezi dárky třeba i dětské hřiště u školy - obzvláště vítané vylepšení v místě, kde dosud museli rodiče za vstup svých ratolestí na hřiště platit. Navíc prý mají nyní děti o motivaci víc přijít brzy ráno do školy.  

WestJet tak i letos boduje. Ano, jde o opakovaný koncept. Navíc pomáhat těm, co to potřebují, nevyvolá zpravidla takový ohlas - očekává se to. Virální úspěch proto nebude zdaleka tak velký jako loni. Přesto WestJet zaslouží pochvalu a možná i nějakou tu slzu dojetí.

Kam dál?

Připomeňte si loňské rozdávání dárků v článku Vánoční překvapení na letišti

To ale zdaleka není jediný způsob, jak příjemně překvapit své pasažéry na letišti. KLM zachraňuje cestovatele v nesnázích. A to klidně i ty od konkurenčních aerolinek.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.