Xbox nemůže propagovat hru Destiny, tak se rozhodl propagovat Destiny jako značku parfému

11. 9. 2014 |

Xbox nemůže využívat ve své propagaci nový herní hit Destiny. Marketingový tým společnosti Microsoft, které herní konzole Xbox patří, se proto rozhodl přijít s tak trochu s partyzánským způsobem, jak si na tento fakt postěžovat a přitáhnout pozornost k tomu, že na Xbox lze hrát tato FPS střílečka také.

Místo svižné postkapokalytpické akce začal propagovat parfém se stejným názvem Destiny. Na jeho plakátu si můžeme přečíst: „Nová vůně od Xbox." Modrá tekutina v elegantním flakónu nicméně voní maximálně vychytralostí a ve skutečnosti vůbec neexistuje.

Je to vlastně jen zvednutý prostředníček vůči vydavateli Destiny, Activision, který přislíbil exkluzivní práva pro propagaci hry Sony. Je dostupná přednostně na PlayStation 4 s bonusovým obsahem. K celému šprýmu byla vytvořena i falešná stránka parfému, která vyzývá návštěvníky, aby se optali prodejců na nabídky Xbox One.


Herní průmysl je velmi výnosný segment. I proto si může dovolit Activision angažovat pro natáčení traileru režiséra filmů Oblivion či Tron-Legacy, Josepha Kosinskiho, a k tomu Oskary ověnčené odborníky na vizuální efekty a zvuk.

Destiny je rozhodně důstojný název pro parfém. Přesto vyzní jeho volba trochu humorně, když si uvědomíme, že pravá Destiny je o zabíjení mimozemšťanů napříč sluneční soustavou. Chápeme nicméně Microsoft, který nechce prohrát boj ve velmi lukrativním segmentu herních konzolí, a dokáže si za tím účelem i ohnout pravidla ve svůj prospěch.

Microsoft byl dlouho i z hlediska svého marketingu pomalým kolosem a jakýmsi otloukánkem technologického světa. Je příjemné, že nyní začíná vystrkovat drápky. Dokázal to například nedávno, když se nebál reklamy s přímým srovnáním svého hlasového průvodce pro Windows Phone, Cortana, se Siri od Applu nebo s vymezením nového Surface Pro 3 vůči iPadu.

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.