Yahoo s Bingem bojují proti Googlu bez většího efektu

22. 6. 2010 | ILE
Měla to být koalice, která položí vyhledávacího obra na lopatky. Místo toho to vypadá, že se "dotahování Googlu" z režie Yahoo a Bingu nepohlo už pár měsíců ani o krůček vpřed. Trend ostatně dobře popisuje meziměsíční srovnání vyhledávačů v USA v dubnu a květnu tohoto roku. Zatímco Google meziměsíčně posílil (byť o jedno titěrné procento) na 72,17 % podílu, Yahoo se propadlo o tři procenta.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Měla to být koalice, která položí vyhledávacího obra na lopatky. Místo toho to vypadá, že se "dotahování Googlu" z režie Yahoo a Bingu nepohlo už pár měsíců ani o krůček vpřed. Trend ostatně dobře popisuje meziměsíční srovnání vyhledávačů v USA v dubnu a květnu tohoto roku. Zatímco Google meziměsíčně posílil (byť o jedno titěrné procento) na 72,17 % podílu, Yahoo se propadlo o tři procenta na 14,43 % a Bing o jedno na 9,23 %.
Poměr sil se tak ustálil na pěkné hodnotě 3:1.  A odborníci upozorňují, že ani dosud vynaložené astronomické částky nemají šanci tento poměr zvrátit.

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: