Zábavná kampaň ukazuje neblahé důsledky pojídání Cheetos

3. 6. 2024 | Petr Michl
Cheetos si berou příklad z legend marketingové historie a dělají z vlastního nedostatku přednost. S ulepenou rukou od tohoto snacku se z vás stanou nedobrovolní praváci či leváci. A to má své důsledky při parkování i řadě dalších činností.

Snack Cheetos se lepí na ruce. A to pořádně. Některé značky by takovou vlastnost raději vůbec nezdůrazňovaly. Cheetos na tom staví další kampaň od agentury Goodby Silverstein & Partners.

Ta nese název „Druhá ruka“ („The other hand") a vychází z faktu, že lidé používají k pojídání Cheetos primárně svou dominantní ruku. Pokud nemají prostor si ji umýt (nebo olízat), stávají se z nich nedobrovolní praváci či leváci. A to s sebou nese při řadě činností nevhodné důsledky. Podívejte se ve spotu níže, jak mohou ovlivnit  sportovní fanoušky, policejního portrétistu, mámu pečící dort nebo doktorku na plastické chirurgii.

Daný ideový koncept se dá rozvinout do celé řady kreativ. A prospívá to rozhodně aplikacím v outdoor marketingu, které si můžete prohlédnout níže. Nad nimi naleznete překlad copy.

 

99 % lidí jí Cheetos svou dominantní ruku. Dokonce i ilustrátoři.

 

99 % lidí jí Cheetos svou dominantní ruku. Dokonce i řidiči.

 

99 % lidí jí Cheetos svou dominantní ruku. Dokonce i fotografové.

 

99 % lidí jí Cheetos svou dominantní ruku. Dokonce i kaligrafové.

 

99 % lidí jí Cheetos svou dominantní ruku. Dokonce i copywriteři reklam.

 

Kam dál?

Králem ironického marketingu dělajícího si legraci z vlastních nedostatků byl Volkswagen v 60. letech minulého století, kdy se snažil prosadit na americký trh. Reklamy od agentury DDB s claimy jako It makes your house look biggerneboIt's ugly. But it gets you therese staly kultovní.

Podívejte se na ně v našem dřívějším článku.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: