Zisk reklamní agentury JCDecaux loni stoupl o 42 procent

9. 3. 2011 | ČTK
Francouzské reklamní agentuře JCDecaux vzrostl v loňském roce provozní zisk o 42 procent na 555 milionů eur (13,5 miliardy Kč). Firmě podle dnešního prohlášení pomohl růst příjmů a snížení nákladů. Konsolidované příjmy se loni díky obnovení zájmu o reklamu zvýšily o 22,5 procenta na 2,35 miliardy eur.

Logo JCD

Francouzské reklamní agentuře JCDecaux vzrostl v loňském roce provozní zisk o 42 procent na 555 milionů eur (13,5 miliardy Kč). Firmě podle dnešního prohlášení pomohl růst příjmů a snížení nákladů.

Konsolidované příjmy se loni díky obnovení zájmu o reklamu zvýšily o 22,5 procenta na 2,35 miliardy eur. Organické příjmy, tedy bez zahrnutí nových akvizic a vlivu změn směnných kurzů, stouply o 9,1 procenta. Čistý zisk vzrostl na 173,3 milionu eur z 24,5 milionu předloni.

Vysoký růst provozního zisku zaznamenaly všechny tři divize. V divizi pouliční reklamy zisk stoupl o 26 procent, v dopravních prostředcích o 107,6 procenta a v divizi billboardů o 68,7 procenta. Firma se rozhodla, že neobnoví výplatu dividend a raději si ponechá peníze na případné akvizice, napsala agentura Reuters.

JCDecaux je největší hráč na trhu venkovní reklamy na světě. Působí v 56 zemích a 3500 městech. Stará se také o pražský městský mobiliář.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.