Zlatý středník zná své vítěze. Grand Prix za obsah si odnáší Akademie věd ČR za časopis AΩ/Věda pro každého

25. 4. 2019 | redakce
Podívejte se na to nejlepší z firemního obsahu. Máme radost, že se mezi tradiční obsahové online formáty vklínila i mobilní aplikace, která uživatele vyzývá každodenně k aktivitě. Projekt Aktivně a Zdravě vytvořený vydavatelem Marketing Journalu, agenturou Focus Agency, získal ocenění TOP RATED.

Sedmnáctý ročník tradiční soutěže firemních tištěných a online médií, Zlatý středník, již zná vítěze patnácti kategorií a další oceněné. Na hodnocení přihlášených projektů se podílely čtyři desítky porotců z řad odborníků. Během slavnostního vyhlášení bylo rozdáno celkem 67 cen. Zlatý středník každoročně pořádá oborová organizace PR Klub.


„Těší mne, že mají firmy a agentury o hodnocení médií a zpětnou vazbu velký zájem a kvalita přihlášených médií každoročně stoupá. Díky Zlatému středníku máme možnost sledovat trendy, například Facebook letos na plné čáře prohrál s Instagramem a naopak na interní komunikaci je kladem čím dál větší důraz.“ říká Lucie Mairychová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Štítky dokumentu: Content Marketing
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.