Zlatý středník zná své vítěze. Grand Prix za obsah si odnáší Akademie věd ČR za časopis AΩ/Věda pro každého
Sedmnáctý ročník tradiční soutěže firemních tištěných a online médií, Zlatý středník, již zná vítěze patnácti kategorií a další oceněné. Na hodnocení přihlášených projektů se podílely čtyři desítky porotců z řad odborníků. Během slavnostního vyhlášení bylo rozdáno celkem 67 cen. Zlatý středník každoročně pořádá oborová organizace PR Klub.
„Těší mne, že mají firmy a agentury o hodnocení médií a zpětnou vazbu velký zájem a kvalita přihlášených médií každoročně stoupá. Díky Zlatému středníku máme možnost sledovat trendy, například Facebook letos na plné čáře prohrál s Instagramem a naopak na interní komunikaci je kladem čím dál větší důraz.“ říká Lucie Mairychová, výkonná ředitelka PR Klubu.