Zlatý středník 20/21 představil své vítěze. Grand Prix i cena za Nejlepší covid projekt patří ČT Edu

2. 9. 2021 | redakce

Známe vítěze soutěže Zlatý středník 20/21, která už 19. rokem oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média. Během slavnostního vyhlášení si finalisté převzali celkem 88 cen za české a slovenské projekty ve 32 kategoriích. Titul osobnost PR získala Simona Kijonková, Talentem se stal Jakub Splavec. Trofej Grand Prix pro Nejlepší agenturu si odnesla slovenská This is Locco. Nejlepším covid projektem byly vyhlášeny webové stránky ČT edu od České televize. Nejvíce trofejí si odnesla společnost Škoda Auto.

Kdo zvítězil v jednotlivých kategoriích?

Ocenění v nejpopulárnější kategorii Společenská odpovědnost a udržitelnost si odnesla IKEA za projekt Bezpečný domov. 1. místo v kategorii Integrovaná kampaň obsadila slovenská 365.bank s projektem Reklamy z obývačky. Nejúspěšnější Launch, relaunch, rebranding se podařil Divadlu Spejbla a Hurvínka ve spolupráci s agenturou Touch Branding.

Mezi silnou konkurencí v kategorii Audio a video prezentace zvítězil příběh Zdenka F. Daneše zpracovaný agenturou Motionhouse pro společnost Realdealcyclephile (Isadore). Akce odhalující první český 3D tištěný dům s názvem Prvok si zasloužila první místo v kategorii PR event. Virtuální influencerka Bejby Blue, kterou vytvořila slovenská agentura This is Locco pro Tatra banku, získala prvenství nejen v kategorii Využití sociálních sítí a influencer marketing nebo Finanční služby, ale také si odnáší cenu Grand Prix pro Nejlepší agenturu.

Vítězem kategorie Struktura, obsah a storytelling se stal projekt Fosílie společnosti E.ON Energie vytvořený agenturou Elite Solutions. Cenu za nejlepší Kreativní ideu si odnesla organizace Díky, že můžem s kampaní Online svíčka. 1. místo v kategorii Nízký rozpočet a jeho efektivita vybojovala organizace AdHackers s projektem Pomoc sousedům.

Interní komunikaci a employee engagement ovládla komunikační strategie společnosti Vodafone s názvem Future Ready Interka. Krizovou komunikaci, komunikaci změny a public affairs dle poroty nejlépe zvládla Škoda Auto během šesti nestandardních týdnů v době pandemie covid-19.

V kategorii Webových stránek nejvíce zaujal projekt ČT edu od České televize, který se současně stal Nejlepším covid projektem, a získal tak prestižní ocenění Grand Prix. Za nejlepší Mobilní aplikaci a inovaci porota zvolilaprojekt Zastavme společně šíření koronaviru s aplikací Mapy.cz od Seznam.cz.

Mezi Tištěnými externími časopisy a novinami uspěl časopis AΩ / Věda pro každého od Akademie věd. V konkurenčním klání o nejlepší Tištěný interní časopis a noviny zvítězil časopis Drive od Direct Parcel Distribution. Ocenění za nejlepší elektronický časopis a blog získal Tchibo Blog vytvořený agenturou Follow Bubble.

Nejlépe hodnoceným Newsletterem se stal HRnek LMC od společnosti LMC a agentury Boomerang Communication. Největšího uznání v kategorii Brožura, katalog a leták se dostalo knize Metrostav 50 vydané k 50. výročí společnosti. Trofej za první místo v kategorii Výroční zpráva získala Nadace Via.

Kompletní přehled výsledků naleznete níže: 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.