PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Content Marketing
Marketing Journal
Content Marketing Interní komunikace Krizová komunikace

Pavel Hrdina na CopyCampu 2022: Pojďme jako první říct tu špatnou zprávu a pak ji zjemněme nějakou dobrou

Content Marketing Podpora prodeje

První video ze spolupráce šéfkuchaře Přemka Forejta s McDonald's je venku. Učil se výrobě hranolek

Budování značky Content Marketing

Hornbach přináší obsahový speciál s Ferdinadem Lefflerem. Poradí, jak na zahradu

Budování značky Content Marketing

Že McDonald's v Rusku skončil? Nevadí! Big Mac si brzy dáte od Strýčka Váni

Budování značky Content Marketing

'Přísně tajné!' Knihy Dobrovský lákají knihomoly na slevový kód s pomocí uniklé interní e-mailové komunikace

Budování značky Content Marketing E-Commerce

APEK vyzývá podnikatele (nejen) v e-commerce, aby nenabízeli ruské výrobky

Content Marketing Podpora prodeje

Přemek Forejt bude dělat v McDonald's 'kontrolora kvality'

Budování značky Content Marketing Kreativní inspirace

Satirická reklama týdne: Australian Lamb láká turisty do země na vůni jehněčího, která dostane i Muska

Content Marketing Twitter

Kryptoměny padají a McDonald’s nabízí otevřenou náruč. Naláká zoufalé investory teplé jídlo a zaměstnanecké benefity?

Content Marketing

Trendy pro obsahový marketing v roce 2022

Budování značky Content Marketing Kreativní inspirace Reportáže

Brand Management 2021: Jak Dedoles vybudoval značku, kterou zná 9 z 10 Slováků

Content Marketing Google

Google for Creators radí tvůrcům, jak na strategii digitálního obsahu

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Brand Academy
Top články
Marketing Journal Podcast: S Pavlínou Louženskou o tom, jak oslovit generaci Z
Marketing Journal Podcast: S Olgou Biernátovou o knižním marketingu a značce Humbook
GDPR v marketingu: Na co si dát pozor při tvorbě obsahu
Škoda šlape v obsahovém marketingu do cyklistiky
Rozhovor s Romanem Hřebeckým: Jak vytvářet persony pro lepší obsah
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.