Zlatý středník 2011 ocenil nejlepší firemní média – Nejlepší B2C časopis má opět pivovar Bernard

11. 5. 2012 | Petr Michl
Nejlepší B2B i B2C časopis, interní noviny, online prezentace či newsletter – to jsou jen některé z kategorií Zlatého středníku

PR Klub ve čtvrtek 11.5. vyhlásil výsledky 10. jubilejního ročníku soutěže Zlatý středník 2011. Ta hodnotí nejlepší firemní média v České republice. Soutěží v ní firemní publikace určené k reprezentaci společnosti či značky a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.

I v tomto ročníku se ukázalo, že špička je v jednotlivých kategoriích skutečně úzká. Titul Vlastní cestou Pivovaru Bernard obhájil své loňské vítězství mezi nejlepšími firemními časopisy pro zákazníky. To samé se podařilo i OKD s Horníkem v kategorii Nejlepší interní noviny. Nejlepším interním časopisem se pak stal Úsměv od Aholdu, jenž byl loni druhý. Nelepším B2B časopisem se pak stal Bizzone od společnosti Vodafone.

V jiných kategoriích se nicméně objevily i zcela nové počiny. Mezi nejlepšími firemními online prezentacemi zaujme třeba proniknutí světa sociálních médií, které se podařilo druhým místem facebookového profilu automobilky ŠKODA.

 

Porota tentokrát hodnotila 137 publikací, on-line prezentací, newsletterů a textů v 11 kategoriích. Počet přihlášených publikací vzrostl od loňského roku o 29 %. Přihlášená periodika hodnotily 3 poroty a to porota pro tištěná periodika, elektronická média a texty, celkem v soutěži hodnotilo 23 porotců. Porota také udělila Zvláštní ocenění za nejlepší grafickou úpravu, titulní stranu, za hodnocení efektivity, Zvláštní ocenění Zlaté litery za přínos v úvodnících, Cenu České marketingové společnosti a Cenu Marketingového klubu ČR. Kromě ocenění také udělila certifikáty vysové profesionální úrovně TOP Rated, které získalo 29 % přihlášených publikací a certifikáty kvality Rated, které získalo 40 % publikací.

Seznam vítězů Zlatého středníku 2011:

Nejlepší interní časopis:
1. místo – Úsměv, AHOLD CZECH REPUBLIC
2. místo – 1, ArcelorMittal Ostrava
3. místo – IKONA, AWD Česká republika


Nejlepší interní noviny:
1. místo – HORNÍK, OKD
2. místo – Noviny Synthesia, SYNTHESIA
3. místo – Železničář, České dráhy


Nejlepší B2B časopis:
1. místo – Bizzone, Vodafone Czech Republic
2. místo – GASTRO, časopis pro profesionály v gastronomii, MAKRO Cash & Carry ČR
3. místo – MOJO, ALCATEL - LUCENT CZECH


Nejlepší B2C časopis:
1. místo – Vlastní cestou, Rodinný pivovar Bernard
2. místo – magazín Albert v kuchyni, AHOLD CZECH REPUBLIC
3. místo – MŮJ VLÁČEK, České dráhy


Nejlepší firemní katalog:
1. místo – Katalog domovního elektroinstalačního materiálu 2011
2. místo – Světlo v architektuře, VELUX Česká republika
3. místo – RODINNÉ DOMY 2012, G SERVIS CZ


Nejlepší firemní profil:
1. místo – Makovice plné nápadů, ENTRE
2. místo – neuděleno
3. místo – Firemní profil OKD


Nejlepší výroční zpráva:
1. místo – ELEKTROWIN
2. místo – EKOLAMP
3. místo – OKD


Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry:
1. místo – Trojský koník, časopis pražské zoo, Zoologická zahrada hl. m. Prahy
2. místo - Užij si Plzeň / Enjoy Pilsen, statutární město Plzeň
3. místo – ZÁMEČEK, Duha Zámeček


Nejlepší firemní on-line prezentace:
1. místo – ČILICHILI ONLINE, Vodafone Czech Republic
2. místo – Facebookový profil ŠKODA, ŠKODA AUTO
3. místo – www.darujem.cz, Vodafone Czech Republic


Nejlepší firemní zpravodaj (nesletter):
1. místo – Novinky emailem společnosti T-Mobile, T-Mobile Czech Republic
2. místo – IKEA FAMILY newsletter, IKEA Česká republika
3. místo – ČERSTVÉ HITY, Vodafone Czech Republic


Zlatá litera:
1. místo – Tam nahoře nesedíte v obýváku, Pavel Loněk, Review, České aerolinie
2. místo – Jak to vidí stryk Lojzek, Zdeněk Janiurek, HORNÍK, OKD


Zvláštní ocenění za nejlepší grafickou úpravu: Bizzone, Vodafone Czech Republic
Zvláštní ocenění za nejlepší titulní stranu: ARVAL Life, ARVAL CZ
Zvláštní ocenění za hodnocení efektivity: ŠŤÁVA, ČEZ Prodej
Zvláštní ocenění Zlaté litery za přínos v úvodnících: Vlastní cestou, Rodinný pivovar Bernard
Cena Marketingového klubu ČR: Moment, Centrum FotoŠkoda
Cena České marketingové společnosti: Universalia, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.