Zlatý středník odstartoval nový ročník

9. 11. 2015 | Petr Michl
Nejstarší oborová soutěž v České republice hodnotící firemní média přijímá přihlášky do svého nového ročníku.

Oborové sdružení PR Klub vyhlásilo další ročník soutěže firemních publikací Zlatý středník. Už po čtrnácté mají přihlašovatelé možnost prověřit kvalitu svých médií. Přihlásit je mohou prostřednictvím formuláře zveřejněného na stránkách www.zlatystrednik.cz, a to do 15. února 2016. Novinkou v soutěži je zcela nově postavená porota, která bude hodnotit elektronická a on-line média. Stejně jako v uplynulém ročníku se i letos poroty dočkaly částečné personální obměny, nově v nich bude zasedat například Markéta Kuklová z Vodafone, Kateřina Kuchařová z Agrofertu nebo Jiří Pešina z Roche.

„Podařilo se nám přizvat do porot další významné profesionály z oboru public relations, jejich stanoviska přitom budou vždy doplňovat oborově zaměření novináři stejně jako grafici,“ říká Petr Langer, předseda PR Klubu. „Z nich budeme mít v porotě například Pavla Zelenku ze studia Marvil, nebo grafičku Markétu Steinert. Poroty tak budou profesním zaměřením svých členů vyrovnaně obsazené, aby poskytly skutečně maximálně objektivní porovnání přihlášených periodik. Novinkou je i funkce supervizora, člena výkonného výboru PR Klubu, který se účastní všech zasedání porot,“ dodává s tím, že kompletní seznam porotců je k dispozici na internetových stránkách soutěže.


Společná fotografie všech vítězů, porotců a zástupců PR Klubu z loňského ročníku.

Nově dochází k úpravě ceny přihlášky na 5 950 Kč u hlavních kategorií a 3 950 Kč u oborových kategorií a periodik státní a veřejné správy. Zlatý středník přitom není organizován primárně za účelem zisku. Vybrané finanční prostředky slouží k rozvoji soutěže a vzdělávání profesionálů, členů PR Klubu a zástupců neziskových organizací. Výsledky soutěže budou vyhlášeny 27. dubna 2016 v Autoklubu. Všichni přihlašovatelé obdrží po skončení soutěže od jednotlivých porot závěrečné hodnoticí listy se souhrnným názorem na přihlášenou publikaci včetně zdůvodnění o udělení či neudělení ceny.

Zlatý středník je nejstarší takto zaměřená soutěž v České republice. Hodnotí firemní periodická i neperiodická média určená k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.

Kam dál?

Připomeňte si stále ještě aktuální vítěze předešlého ročníku Zlatého středníku.

Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.