Značka L´Oréal musela stáhnout dvě reklamy

27. 7. 2011 | VOt
Kosmetická firma L´Oréal byla nucena stáhnout v britských časopisech reklamu na své výrobky s modelkou Christy Turlington a s herečkou Julii Roberts.

Společnost vyrábějící kosmetické produkty L´Oréal nedobrovolně stáhla dvě reklamy v britských časopisech. Zmizely reklamy  s modelkou Christy Turlington a s herečkou Julii Roberts. Fotografie dvou slavných žen byly prý až příliš vyretušované a rozhodně neodpovídaly realitě. V reklamě měly dámy naprosto bezchybnou pleť, velmi mladistvý vzhled a super štíhlou postavu.


Stížnost, kterou podala liberální demokratka Jo Swinson, přijal britský Úřad pro reklamu. Podle ní je reklama zavádějící a vytváří falešný dojem krásy.


Společnost L´Oréal přiznává, že využila digitální úpravy, jak je dnes zcela běžné. Spotřebitelky by však pomocí jejich kosmetických výrobků měly dosáhnout podobného výsledku.


Herečka Julia Roberts představovala make-up Tein Miracle značky Lancome, který slibuje dokonale hladkou a krásnou pleť. Výrobek, který reprezentovala modelka Christy Turlington, prý zase zakryje tmavé kruhy pod očima a zbaví nevzhledných vrásek.


Jedna z mála značek, které dnes nepoužívají možnosti retuše na své fotografie je oděvní firma American Apparel.


Zdroj: www. marketingweek.co.uk

 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.