Značky mohou přidat na Instagramu do svých reklam ankety

1. 4. 2019 | Petr Michl
Losnu, nebo Mažňáka? Na tu i spoustu dalších otázek se nyní budou moc ptát na Instagramu značky ve svých Stories reklamách. Mohou do nich nově přidat tzv. Poll Stickers.

Stories na Instagramu jsou hitem. Používá je na 500 milionů uživatelů a pro mnohé se jejich chování na Instagramu dá spíše připodobnit swipu do stran, nikoliv scrollování níž ve feedu příspěvků. Reagují na to i značky, 60 % využívá ve své komunikaci Stories a přidávají do nich interaktivní prvky jako hashtagy, mentions a GIFy. Nyní mají další zbraň ve svém arzenálu. V rámci reklam ve Stories mohou využít ankety.

Tzv Poll Stickers jsou de facto samolepkami se 2 možnostmi výběru, které mohou posloužit jako jednoduché hlasování o 2 variantách.

Vyplatí se to. Instagram na svém blogu uvádí, že během beta testu 9 z 10 kampaní zahrnujících tento interaktivní prvek zaznamenalo nárůst zhlédnutí svých 3sekundových Stories reklam. Značka Dunkin’ měla o  20% nižší cenu za zhlédnutí videa, společnost Next Games pak díky anketám získala o 40 % více instalací her.

Nastavení není nijak složité. Stačí v Ads Manageru vybrat jako jedinou reklamní možnost Instagram Stories a zaškrtnout možnost  „Add an interactive poll". Po nahrání kreativy mají inzerenti možnost vyplnit detaily ankety.

Zdroj: Instagram Business Blog


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: