Zonky spouští novou zákaznickou linku, operátorovi se ale nedovoláte

6. 6. 2017 | Petr Michl
Zájemci o půjčku či investici teď mohou u Zonky zavolat přímo uživateli služby.


Česká online služba pro půjčování peněz od lidí Zonky přichází s novinkou v komunikaci se zákazníky. Od včerejška, tedy od pondělí 5. června, spouští telefonickou linku, na které si lidé mohou popovídat se skutečnými investory nebo lidmi, kteří si v minulosti na Zonky půjčili. Ptát se mohou na jejich osobní zkušenosti.

Sdílená ekonomika je v ČR na vzestupu, Zonky zaznamenal rekordní květen, kdy si lidé od lidí půjčili 100 milionů korun. A má velkou chuť růst dál. Nová telefonní služba ,Volejte lidem‛ je součástí zatím největší celorepublikové reklamní kampaně Zonky, která probíhá od začátku května. Funguje na principu naprosté transparentnosti a propojení klientů Zonky, kteří mohou sdílet svou zkušenost se službou s ostatními. Projekt ,Volejte lidem vnímáme jako další krok k tomu, aby už nikdo nebál půjčit si mimo banku přímo od lidí. Nemáme co skrývat a věříme, že náš produkt je natolik kvalitní, že necháme lidi bez obav hovořit přímo s našimi investory i s těmi, kteří už služeb Zonky využili a půjčili si,” říká šéf Zonky Pavel Novák.

Kampaň se inspirovala úspěšným švédským počinem pro podporu turistického ruchu. Šlo o telefonní linku, na kterou mohl kdokoliv ze světa zavolat náhodnému Švédovi. Podobná akce se v minulosti osvědčila i ve Francii. Zonky linku s názvem “Volejte lidem” navíc podpoří 15 vteřinová TV reklama.Jsme v ČR první, kteří se rozhodli využít transparentní linku v rámci vlastního marketingu. Přímá reference funguje vždycky nejlépe, lidé uvidí, že na Zonky se absolutně není čeho bát. Od tohoto kroku si slibujeme větší důvěru v P2P banking a nárůst počtu investorů i žadatelů o půjčku,” říká Pavel Novák.

Zonky linka zatím ve zkušebním provozu bude fungovat ve všední dny od 8 do 20 hodin na telefonním čísle 800 616 000, volání je bezplatné.


Kam dál?


Lucie Tvarůžková
Lucie Tvarůžková na konferenci Zákazník 2030.

Zonky muselo a musí budovat důvěru ve zcela jiný typ fungování finanční instituce. Daří se to i díky velké transparentnosti a povedenému obsahovému marketingu založeném na příbězích klientů. Zakladatelka Zonky, Lucie Tvarůžková, nedávno na konferenci Zákazník 2030 prozradila, na čem jejich pro-klientský přístup stojí. Podívejte se na to v článku Na Zonky budují vztah se zákazníky po maličkých krůčcích. A vyplácí se jim to.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.