Zoot se otevřel pro všechny - registrace není nutná

11. 8. 2010 | TAM
Virtuální obchodní dům Zoot, česká obdoba podobně koncipovaných zahraničních služeb social shoppingu, nově umožňuje procházet nabídky i neregistrovaným uživatelům. Nabídky portálu tak mohou procházet i běžní uživatelé, aniž by museli být registrováni a museli zadávat své preference. Zájemce, který nyní zavítá na stránky www.zoot.cz, může vyzkoušet většinu funkcionality.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Virtuální obchodní dům Zoot, česká obdoba podobně koncipovaných zahraničních služeb social shoppingu, nově umožňuje procházet nabídky i neregistrovaným uživatelům. Nabídky portálu tak mohou procházet i běžní uživatelé, aniž by museli být registrováni a museli zadávat své preference. Zájemce, který nyní zavítá na stránky www.zoot.cz, může vyzkoušet většinu funkcionality. K ukázce nabídky vedou tři cesty. Díky vazbě na sociální síť Facebook může snadno po volbě „Přátelé“ na úvodní obrazovce Zootu zjistit, které zboží zaujalo jeho přátele nebo všechny již registrované „zákazníky“ Zootu.
Každá položka v nabídce Zootu je popsána v češtině (popis výrobku, technické údaje, velikost a komentáře) a je u ní uveden nejvýhodnější kontakt i sleva, které zákazník dosáhne, pokud využije nabídky odkazu ze Zootu. U každé položky nabídka pak běží diskuze. Nabídku provází bohatý doprovodný obrázkový materiál, aby zákazník hned viděl, do „čeho jde“. Pokud ho nějaká nabídka zaujme tak, že se o ni chce podělit se svými známými, je Zoot vybaven propracovaným systémem zasílání odkazů přátelům a známým prostřednictvím sociální sítě Facebook nebo e-mailem.

Štítky dokumentu: E-Commerce Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.