Zopakujte si základy moderního marketingu a osvojte si profesionální prezentační schopnosti
15. 9. 2010| TMJ
Moderní marketingová komunikace a Obchodní a manažerská prezentace - to jsou názvy titulů od vydavatelství Grada, které můžete najít na pultech knihkupectví. První titul se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, druhá publikace z vás udělá právého profesionála na poli obchodní a manažerské prezentace.
Moderní marketingová komunikace a Obchodní a manažerská prezentace - to jsou názvy titulů od vydavatelství Grada, které můžete najít na pultech knihkupectví.
První titul se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určen jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol.
Druhá publikace z vás udělá právého profesionála na poli obchodní a manažerské prezentace. Jeho součástí je také DVD nabité testy a videonávody - vše, co si přečtete v textu si tedy budete moci názorně prohlédnout. Kniha je návodným a dobře zapamatovatelným "manuálem" prezentace, který vás uchrání chyb, jichž se lidé při prezentaci často dopouštějí, a povede vás krok za krokem v přípravě a realizaci efektivní prezentace.
Více v anotacích u jednotlivých titulů:
Přikrylová Jana, Jahodová Hana: Moderní marketingová komunikace
ISBN: 978-80-247-3622-8
počet stran: 320
formát: B5
vazba: V8
prodejní cena: 389 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s.
Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Poslední část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
Kabátek Aleš, Lošťáková Olga: Obchodní a manažerská prezentace
ISBN: 978-80-247-3344-9
počet stran: 208
formát: B5
vazba: V8
prodejní cena: 469 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s.
Ve velmi praktické a názorné plnobarevné publikaci doprovázené fotografiemi a DVD s testy a videi získáte užitečný návod, jak připravit a uskutečnit úspěšnou prezentaci vlastní osoby, návrhu, projektu, produktu apod. Kniha je návodným a dobře zapamatovatelným "manuálem" prezentace, který vás uchrání chyb, jichž se lidé při prezentaci často dopouštějí, a povede vás krok za krokem v přípravě a realizaci efektivní prezentace, která zaujme a získá auditorium pro prezentovanou "věc". Dozvíte se, jak se osobnostně "nastavit" na dané auditorium, jak připravit obsah prezentace a jak ho působivě podat. Zjistíte, jak udělat prezentaci interaktivní, jak zvládat obtížné situace, jak strukturovat jednotlivé části prezentace či jak vhodně využívat audiovizuální techniku. Takto praktickou a návodnou publikaci na dané téma na trhu nenajdete.
Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu.
Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče.
Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce.
Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu.
Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok.
(Více info)
Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.