Zprávy o počasí jako ideální prostor pro zkoušení méně tradičních moderátorských formátů

3. 12. 2009 | ILE
Klasická televizní zábava dnes již neobstojí. Nezájem, který většinou potkával zábavní pořady, jež se míjely účinkem, teď postupně dopadá i na nejkonzervativnější ze všech formátů - moderované zpravodajství. I proto se se stále častěji hledají cesty, jak "nudný" monoblok zpravodajství-sport-počasí alespoň trochu oživit.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Klasická televizní zábava dnes již neobstojí. Nezájem, který většinou potkával zábavní pořady, jež se míjely účinkem, teď postupně dopadá i na nejkonzervativnější ze všech formátů - moderované zpravodajství. I proto se se stále častěji hledají cesty, jak "nudný" monoblok zpravodajství-sport-počasí alespoň trochu oživit.
Jednou z možností je celkově jiné pojetí jednoho z prvků - v tomto případě počasí. Po svém nám to kdysi předvela například TV Barrandov se svým neformálním rosničkou. Podobně se k jindy suchému moderování staví i některé větší stanice z USA, které zašly ještě dál - seriózní moderátory nechaly před kamerami tančit. A divácký zájem je obrovský.
Co to značí? Lidé se na televizi přestali dívat kvůli informacím, ale zejména kvůli audiovizuální zábavě. Odejmutí klasického moderátorského úřadu je tak dalším znakem celkové bulvarizace médií...

Štítky dokumentu: YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.