Americkým uživatelům mobilní reklama nevadí

11. 10. 2010 | RaTP
Nejnovější studie comScore a InMobi, zabývající se uživatelským vnímáním mobilní reklamy, přináší pro marketéry dobré zprávy. Z výsledků, které uveřejnil server eMarketer totiž vyplývá, že většině uživatelů mobilních telefonů tento reklamní formát nevadí. Jak však upozorňují odborníci, tento stav bude trvat pouze do té doby, než se mobilní reklama stane zcela běžným nástrojem.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nejnovější studie comScore a InMobi, zabývající se uživatelským vnímáním mobilní reklamy, přináší pro marketéry dobré zprávy. Z výsledků, které uveřejnil server eMarketer totiž vyplývá, že většině uživatelů mobilních telefonů tento reklamní formát nevadí. Jak však upozorňují odborníci, tento stav bude trvat pouze do té doby, než se mobilní reklama stane zcela běžným nástrojem.
Průzkum byl proveden mezi téměř 4 400 americkými uživateli mobilních telefonů. Výplývá z něj, že téměř 38 % z nich nemá s mobilní reklamou sebemenší problém a dokonce si myslí, že slouží k důležitému účelu. Čtvrtina respondentů pak souhlasí s tím, že některé mobilní reklamy neobtěžují a že na ně občas reaguje. 16 % o reklamách v mobilu příliš nepřemýšlí, každý desátý si myslí, že mobilní reklamy jsou rušivé, 12 % pak považuje tento reklamní formát vyloženě za rušivý.
Průzkum dokázal, že lidé jsou ochotni přijímat reklamu na natolik intimním kanálu, jakým je mobilní telefon. Očekávají však, že reklama bude co nejvíce cílená a že dokáže uživatele zaujmout.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: