Asociace komunikačních agentur se stala členem Hospodářské komory

26. 4. 2016 | redakce
Asociace komunikačních agentur se stala řádným členem Hospodářské komory ČR. Hlavním smyslem členství je možnost se prostřednictvím Hospodářské komory vyjadřovat k legislativě, která se dotýká oboru komunikace.

Asociace komunikačních agentur se stala řádným členem Hospodářské komory ČR. Po asociaci filmových producentů APA je to druhý subjekt z oblasti tzv. kreativního průmyslu, který je v hospodářské komoře členem. Obě asociace se sejdou v jedné sekci HK a budou spolupracovat.

„Hlavním smyslem našeho členství je možnost se prostřednictvím Hospodářské komory vyjadřovat k legislativě, která se dotýká oboru komunikace,“ vysvětluje Marek Hlavica, ředitel AKA.

Hospodářská komora je povinným připomínkovým místem legislativy. Komunikace se dotýká celá řada norem od autorského zákona až po stavební legislativu. AKA se aktivně zapojuje především do metodiky uplatňování zákona o zadávání veřejných zakázek. Současně dlouhodobě usiluje o vynětí spotřebitelských soutěží z loterijního zákona tak, jak je to ve většině zemí Evropy.

Tip redakce:

Asociace Komunikačních agentur publikovala minulý týden výsledky průzkumu hodinových sazeb za jednotlivé profese v místním komunikačním byznysu. Zjistěte, kolik se platí v Česku za reklamu.

Štítky dokumentu: Legislativa

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: