Atrapy nástražných zařízení v Praze byly nejspíš součástí reklamní akce O2

6. 10. 2010 | LIL
Blikající diody, které spolu s bateriemi kdosi umístil na dopravní značky a veřejné osvětlení v centru Prahy, jsou pravděpodobně součástí nepovedené guerillové kampaně na linku 1188, kterou vlastní Telefónica O2. S odvoláním na prohlášení policie a vlastní zdroje to sdělila televize Nova. Tiskový mluvčí Telefóniky se zatím k situaci nevyjádřil.

Logo linky 1188, zdroj: www.1188.cz

Blikající diody, které spolu s bateriemi kdosi umístil na dopravní značky a veřejné osvětlení v centru Prahy, jsou pravděpodobně součástí nepovedené guerillové kampaně na linku 1188, kterou vlastní Telefónica O2. S odvoláním na prohlášení policie a vlastní zdroje to sdělila televize Nova. Tiskový mluvčí Telefóniky se zatím k situaci nevyjádřil.

Policii se podařilo dopadnout dva devatenáctileté mladíky, kteří zařízení instalovali. Z jejich výpovědi vyplynulo, že si je na práci najal pravděpodobně rodinný příslušník jednoho z nich. V rámci kampaně bylo po celé Praze instalováno zhruba sto plastových krabiček. Oba aktéři nyní asistují při odstraňování zbylých kusů.

Policie podle své tiskové mluvčí celou věc předá ke správnímu řízení na magistrátu pro podezření ze spáchání přestupku proti vyhlášce magistrátu, která zakazuje vylepování reklam na místech, která k tomu nejsou určená.

Do asistenční linky 1188 v současnosti výrazně investuje její současný držitel, Telefónica O2. Podle některých odborníků stojí za snahou navýšení hodnoty brandu, načež bude linka nabídnuta k prodeji. Současná hodnota značky je podle odhadů blízká sumě 450 milionů korun, nákupní cena by ovšem mohla být až půl miliardy.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: