Auce jsou jedním ze způsobů, jak najít nejlevnější dovolenou

19. 7. 2010 | ILE
Letošní dovolené Češi nevybírají pouze v cestovních kancelářích, ať už kamenných nebo internetových. Za nákupem dovolených míří čím dál častěji také na aukční portály, kde mohou pořídit dovolené v České republice i v zahraničí za přijatelné ceny. Většina pobytů a zájezdů je nabízena za pevnou cenu a tento formát tak převažuje nad formátem klasických internetových aukcí.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Letošní dovolené Češi nevybírají pouze v cestovních kancelářích, ať už kamenných nebo internetových. Za nákupem dovolených míří čím dál častěji také na aukční portály, kde mohou pořídit dovolené v České republice i v zahraničí za přijatelné ceny. Většina pobytů a zájezdů je nabízena za pevnou cenu a tento formát tak převažuje nad formátem klasických internetových aukcí.

„V nabídce Aukra je nyní více než 2 000 pobytů nebo nabídek zájezdů či dovolenkového ubytování, a to v České republice i v zahraničí,“ říká Lenka Hanušová, tisková mluvčí Aukro.cz, a dodává: „Pro nákup dovolené se v porovnání s loňským rokem, kdy jsme naši nabídku rozšířili, rozhoduje stále více zájemců. V meziročním srovnání sledujeme téměř trojnásobný nárůst prodeje v kategorii cestování.“ Průměrná cena pobytu zakoupeného na Aukru se pohybuje kolem 2500 korun.

Konkrétně na Aukru prodávají dovolené ve velké míře přímo provozovatelé ubytovacích zařízení. Uživatelé si nejvíce oblíbili wellness dovolené v České republice a v Maďarsku, jejich ceny začínají na desítkách korun. Aktuálně je mezi wellness pobyty největší zájem o čtyřdenní pobyt pro zamilované v luxusním německém hotelu pro dvě osoby se snídaní, cena se zatím z padesáti korun vyšplhala na 1 045 Kč.

Velký zájem je také o pobytové dovolené, např. o zájezdy do Chorvatska. Pobytové zájezdy nabízejí jak provozovatelé ubytovacích zařízení, tak cestovní kanceláře. Mnoho uživatelů na Aukru volí balíčky sestavené českými poskytovateli ubytování, kteří se poslední dva roky potýkají s úbytkem zájmů klientů, a proto hledají stále nové cesty, jak získat nové zákazníky. „Na Aukru oslovují podnikatelé v cestovním ruchu téměř 2 miliony registrovaných uživatelů. Rozsah nabídky cestování je na Aukru ojedinělý díky spolupráci s partnerskými weby Hotel.cz, Spa.cz a Turistik.cz,“ říká Lenka Hanušová. Kromě dovolených se na Aukru prodávají také klasická ubytování v hotelích, obrovský zájem je mezi uživateli o dárkové poukazy.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: