Bílé plechovky coca-coly s ledními medvědy zmátly zákazníky

5. 12. 2011 | VOt
Společnost Coca-Cola Company vydala limitovanou edici plechovek coca-coly s bílým designem na podporu ledních medvědů. Zákazníci si na ně však stěžují, protože si je pletou s coca-colou bez cukru.

Americká společnost Coca-Cola Company, která je gigantem na trhu s nealkoholickými nápoji, uvedla na předvánoční trh speciální edici bílých plechovek oblíbené coca-coly. Nové plechovky se sněhobílým potiskem nahradily ty klasické červené a zmátly tak zákazníky. Pletli si je totiž s coca-colou bez cukru, která má stříbrný obal.

Z tohoto důvodu budou v obchodech obě verze plechovek – červená i bílá. Podle spotřebitelů je stříbrný design coca-coly light velmi podobný speciální edici Artic Home s ledními medvědy. Často tak může dojít k jejich záměně. Někteří zákazníci je pak proto vraceli obchodníkům a požadovali navrácení peněz.

Společnost vytvořila limitovanou edici, aby podpořila snahu světové organizace World Wildlife Fund o ochranu životního prostředí v místech, kde žijí lední medvědi. Cílem je zvýšit povědomí o problému. Do prodeje mělo jít původně 1,4 miliardy sněhobílých plechovek.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: