Billboard od Fiatu pomáhá při podélném parkování

16. 6. 2015 | Petr Michl
Také si nejste vždy jistí při podélném parkování? Postavy z billboardu od Fiatu ukazují, kolik centimetrů vám zbývá do srážky s nárazníkem auta za vámi.



Podélné parkování je pro spoustu řidiček i řidičů poněkud stresující záležitostí. Mnozí z nich nemají cit pro odhadnutí vzdálenosti, která je dělí od předního nárazníku vozu za nimi. Reklamní inovace od automobilky FIAT přináší na billboardu přesně to, co je v takovéto situaci vysvobozením - člověka, který stojí vedle a při parkování vás navádí.

Billboard je velkou digitální obrazovkou, jež je ovšem navíc vybavena ultrazvukovými senzory, které měří vzdálenost mezi autem parkujícím a těmi již stojícími, konkrétně tedy k tomu, k němuž parkující auto zajíždí zadní částí. V tu chvíli postava na billboardu ukazuje vždy rukama, kolik centimetrů ještě dělí od řinčení plechů.  A když se zadaří, virtuální pomocníci to umí pořádně oslavit. Včetně polonahé krasavice v kostýmu zajíčka z časopisu Playboy.



Ano, poslední jmenovaná možná soustředění pánů řidičů nijak zvlášť nepřidá, celkově je ovšem celý koncept jako forma propagace parkovacího asistenta FIAT víc než životaschopný. Realizován byl v  několika velkých německých městech agenturou Leo Burnett Germany.













Zdroj: Inspiration Room


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: