Březňák zjistil, že se 80 % otců nikdy nedozví, že jsou pro své syny největším vzorem

19. 2. 2016 | redakce
Značka piva Březnák přišla po skvělé kampani i s průzkumem, který potvrzuje její slova. Nadále vzkazuje synům: „Vezměte tátu na Březňáka a popovídejte si."



Značka piva Březňák, která se vyrábí v pivovaru ve Velkém Březně, se svým posledním reklamním poselstvím evidentně trefila do černého. Její zamyšlení nad tradičními hodnotami a mezigenerační úctou, respektive vztahem synů a otců, se nejen líbí, ale nutí i přemýšlet. Ostatně o takovém zamyšlení svědčí i průzkum agentury Perfect Crowd, provedený mezi mladými muži mezi osmnácti a pětatřiceti lety. S jeho výsledky bude Březňák bude dále pracovat.

Snad nikdy v historii ještě nenastala doba, kdy by se život dvou po sobě jdoucích generací lišil více než dnes. Obrovský rozmach rozličných vymožeností zcela změnil způsob komunikace, a tak mladí lidé přestávají mít na své rodiče čas. A jistě nepřekvapí, že se mezigenerační problém více týká „rychlejších“ měst než „tradičnějšího“ venkova. Právě tam k sobě mají lidé dodnes blíž a scházejí se častěji, třeba při tradičních vesnických akcích. Právě o tom vypovídá jedna část průzkumu. Podle ní je role otce jako mužského vzoru evidentně silnější na vesnicích. Oproti tomu ve městech se často neznají ani lidé ve stejném domě. Dospělost a odchod z domu přináší další omezení kontaktu s otcem – a čím jsou muži starší, tím méně často se s otcem stýkají.

Generace našich otců si v dnešním hektickém světě může připadat ztracená. Za své berou i léty prověřené pravé hodnoty „staré školy“, například zkušenost, poctivost, tradice či vztah k domovu. Jak své otce vidí synové právě z tohoto pohledu? Podle další části průzkumu představují pro 55 procent zpovídaných mužů jejich tátové největší hrdiny. Všechny tatínky by to určitě potěšilo, pokud by se to ovšem dozvěděli. Celkem 80 procent synů svým otcům nikdy neřeklo, že je za svůj největší vzor považují. Na druhém místě žebříčku hrdinů po otcích skončil vzor ze světa sportu – Jaromír Jágr. Na třetím místě si synové vážili svých maminek.

 

Značka Březňák vsadila na tradiční a prověřené hodnoty prostřednictvím své letošní kampaně a televizní reklamy, která nabádá k zastavení a pozvání na pivo této tradiční značky. „Chceme oslovit právě generaci našich tátů. Vzkázat jim: vaše hodnoty a zkušenosti jsou nade vše, jsme na vás hrdí. Pivo vaříme podle hrdých hodnot staré školy. Také z těchto důvodů by synové měli své otce na Březňáka pozvat,“ konstatoval manažer značky Březňák Jakub Marek. V průzkumu se objevily i otázky týkající se společného chození na pivo. Alespoň jednou do měsíce tatínka na pivo pozve 30 procent synů. Naopak nikdy na pivo s otcem nechodí třetina dotázaných. To nyní značka Březňák hodlá změnit. Její vzkaz synům zní: vezměte tátu na Březňáka a popovídejte si.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: