Budoucnost zpravodajství u nás i ve světě nebo proměna online marketingu. Poznejte program Czech Internet Fora

2. 10. 2019 | redakce

Letošní program již čtrnáctého ročníku Czech Internet Fora je rozdělen do dvou sálů Národního domu na Vinohradech. 15. října se můžete těšit na skvělé řečníky, program reflektující aktuální trendy, panelové diskuze i možnost online pokládat dotazy spíkrům prostřednictvím aplikace.

Kam kráčí online marketing?

Na tuto otázku bude odpovídat například Markéta HurychováWeDigital, která představí kampaň pro Pilsner Urquell Bartenders. Do ní byli zapojeni i samotní zaměstnanci, ze kterých se díky tomu stali mikroinfluenceři, kteří mají dodnes mezi zákazníky své fanoušky. Dozvíte se, jak přesně kampaň vypadala a jaké přinesla konkrétní výsledky.

Vít EndlerVirtooal.com je přesvědčen, že rozšířená realita bude za několik let běžným standardem během online nákupů. Jak přesně bude takové nakupování vypadat, co přinese zákazníkům a na jaké výzvy s tím spojené se musí připravit provozovatelé e-shopů? Odpovědi dostanete během přednášky.

Vybudovat silnou značku, ve kterou zákazníci věří, je snem každého podnikatele. Kristýna Audiová z Rohlík.cz  ví, že bez spolupráce jednotlivých oddělení to nejde. Ve své prezentaci odhalí, jak skloubit dlouhodobé budování značky s tlakem na výkon a okamžité byznysové výsledky.

Svět se mění a český e-commerce zákazník s ním. Je logické, že to, co bylo trendy před deseti lety, je nyní v propadlišti dějin. Nad tím, jak asi bude česká e-commerce scéna vypadat za 20 let, se zamyslí Petr Svoboda ze společnosti Shopsys, která na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy.


Koláž z minulého ročníku CIF

Jak vypadá budoucnost světových i českých zpravodajských médií?

Sociální média a rozmach technologií mění způsob, jakým lidé po celém světě přijímají zprávy. Nick Thompson, editor ze zpravodajské stanice CNN, představí nejnovější trendy v oblasti zpravodajství. Mluvit bude o tom, jak budou diváci konzumovat zprávy v budoucnosti a jakým způsobem bude CNN informovat o aktuálních událostech.

Zpravodajství se bude věnovat také Jakub Unger ze Seznam.cz, konkrétně zrekapituluje tři roky, fungování Seznam Zprávy. Kam se toto zpravodajství posunulo, jaké kauzy ustálo a na čem staví svůj úspěch? A jak vůbec v dnešní době přitáhnout lidi ke zprávám?

Fake news a následky jejich šíření se týkají každého z nás. Je nutné orientovat se v nepřehledném světě médií a podporovat a číst ta, která přináší nezávislé informace. A právě velký důraz na posílení nezávislé investigativní a analytické žurnalistiky v České republice klade Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Ředitel této organizace Josef Šlerka se ve své prezentaci zaměří zejména na české zpravodajské weby. Proč a jak věříme médiím? A hlavně, jak si vybrat z množství zpravodajských portálů, které momentálně existují? 

Na co se ještě můžete těšit?

Další řečníci promluví o boomu podcastů, představíme nadějné startupy, podíváme se na bezpečnost na síti nebo na digitalizaci České republiky. Kompletní seznam témat a spíkrů najdete na webu Czech Internet Fora.

Kdy: 15. října

Kde: v Národním domě na Vinohradech

Podívejte se na kompletní program a registrujte se.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: