Buffer spouští nástroj pro tvorbu Instagram Stories

30. 11. 2018 | Petr Michl
Stories můžete sekat i na desktopu a s pomocí klávesnice, díky nástroji Stories Creator.

Instagram Stories jsou již nějakou dobu tím nejvíce diskutovaným formátem původně pouze obrázkové aplikace.  Fakt, že v primárním nastavení mizí po 24 hodinách, vede k tomu, že značky do nich mnohdy nechtějí tolik investovat. O to chuději či spíše nepatřičněji pak mohou jejich Stories vypadat ve srovnání s influencery, kteří je používají jako hlavní okno do jejich životů. Nástroj pro správu příspěvků v sociálních médiích Buffer přináší řešení.

To se jmenuje Stories Creator a je nástrojem umožňujícím rychlý a jednoduchý způsob, jak vytvořit obrázkové Stories pro Instagram, a to i na desktopu. Můžete v něm nalézt to, co znáte přímo z aplikace: úpravu textu a grafiky přes fotografie, případně i tvorbu samotných podkladových obrázků. Poté lze takto připravené podklady nahrát na Instagram, kde jdou případně dotvořit s pomocí jeho filtrů a funkcí.

Snadnější tvorba reklamních kreativ pro Instagram

Stories Creator usnadní práci především těm, co nemají po ruce grafika nebo sami neovládají profesionální grafické programy. Dle Bufferu se hodí obzvláště při tvorbě reklam, přičemž nabídl srovnání jedné z jeho reklam před a po. Druhá verze byla výrazně úspěšnější a CPC spadla na 6 centů. Díky Stories Creatoru má být zkrátka mnohem jednodušší rozdělovat kreativy pro Instagram a Facebook.

I Stories Higlihts si zaslouží náhledovou fotku

Stories Higlights jsou pro mnoho značek skvělým způsobem, jak dát jejich profilu smysl, i když třeba nemají tolik obsahu, aby mohly sdílet smysluplné příspěvky každý den. Skrze Stories neustále přítomné na jejich profilu mohou vysvětlit vlastní produkty, služby nebo třeba atmosféru u nich na pracovišti.  A proč něčemu tak důležitému  nedopřát zvláštní péči? Dělá to například kavárna Nodo, která má u svých Stories pěkné náhledové (cover) fotografie. Možnost vytvořit něco podobného nabízí i Stories Creator.

Text není mrtvý

Instagram je primárně o vizuálních vjemech, ale to neznamená, že by text neměl význam. Můžete díky němu více objasnit, co chcete fotografií skutečně říct a lépe zdůraznit call-to-action. Někdy funguje dokonce jen textové sdělení a jindy může povzbudit engagement například anketa. Nemusí to být žádná věda, Airbnb si například pomáhá kvízy, kdy je cílem uhodnout město.

Ve všech těchto případech se přitom hodí napsat kvanta textů na klávesnici. Stories Creator tuto možnost nabízí, stejně jako řadu templates pro rychlé vytvoření atraktivních příběhů. Pozitivem je, že je tato funkce stejně jako celý Buffer pro omezený počet účtů zdarma. Negativem pak to, že editace Stories ve video formátu je mimo jeho schopnosti. Na nástroje pro jejich úpravu se podíváme příště.

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: