China Airlines představuje 'nejkrásnější suvenýry' z dovolené

17. 7. 2019 | Aneta Birnerová
Těšíte se na hotelovou plnou penzi? Připravte se na trapas, až nedopnete kalhoty. Letecká společnost China Airlines v novém spotu volí strategii humorné negativní reklamy a přehled „importovaného neštěstí" lidi nebývale baví.

China Airlines ve spolupráci s taiwanskou pobočkou reklamní agentury Leo Burnett představují potencionálním klientům širokou nabídku suvenýrů, které si mohou přivést z cest domů. V šibalském spotu s názvem Co vám cestování přinese (What Travel Brings You) odhalují následky dovolenkového skotačení v podobě prokletých předmětů, zdobných květinových tetování, nový obličej, manželství, těhotenství, o pár kil navíc na váze a o pár méně v bance. 

„Nikdy nevíte, co vám cestování přinese. Pojďme to zjistit.” Milý slogan a špetka pokojné výtahové hudby značí luxusní zážitek od cestovní kanceláře, který každý účastník rád světu ukáže prostřednictvím svého instagramového účtu. Existují ale také suvenýry, se kterými se nikdo světu chlubit nebude. Zeptejte se letecké společnosti China Airlines, která ví, jak to vypadá na druhém konci dovolenkového utrženého řetězu. 

Prvním cestovním hříchem je obžerství. Jen si přineste ještě jeden talíř palačinek, když je to v ceně pobytu. Však vy zaplatíte jinak.

Až se vás jednou dítě bude ptát, proč se jmenuje po pobřeží v Austrálii, připravte si pro Zlatu dobrou odpověď. 

Tulipány byly vždycky chloubou známé evropské metropole. Dobře se vyjímají jak na poštovní známce tak na vašich zádech. 

Reklama zaznamenala velké divácké úspěchy. Čínská verze spotu má již více než 6 milionů zhlédnutí na Youtube od jejího zveřejnění minulý měsíc. Komentáře pod videem jsou z většiny pozitivní a objevují se i prohlášení o tom, že se jedná o první reklamu, která stála za mnohonásobné shlédnutí.

To je ale trochu nefér k předchozímu spotu China Airlines z roku 2018, který čerpá z podobně černého humoru. Protagonisté se zde ocitají v každodenním situacích, kdy se před nimi zjevují jejich nejbližší jako duchové z asijského hororu a připomínají jim slíbené výlety.

Genialita negativních reklam tohoto typu je v jejich upřímnosti skryté za ostrý vtip. Schválně, kolikrát si vyrazíte do baru na pláži, kde se k vám okamžitě přitočí dokonalý namakaný mladík, který právě vyběhl z moře s nagelovanými vlasy? A opravdu na vás pomrkávají všechny nádherné ženy z okolí, kdykoliv vyrazíte na pláž?

Užívejte si podle těchto reklamních návodů a skončíte s tetováním tulipánu. Společnost China Airlines to tentokrát opravdu vystihla. 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: