Co bude za 150 let? Gambrinus věští na billboardech i na Facebooku s Jolandou

24. 2. 2019 | Petr Michl
Vidíte to velký špatný? Gambrinus boduje s věštkyní Jolandou, která to zároveň vidí velký zlatý. K tomu přidává i nálož tematických outdoor reklam.

Gambrinus už letos nějakou dobu využívá spoty, které se obracejí do budoucnosti. Na neměnné kvalitě piva i za století a půl je postavena i další část kampaně v sociálních médiích a na outdoor nosičích.

TV spot agentury McCann ukazuje, jak to bude vypadat za 150 let s tím, že jedna produktová konstanta zůstává: pivo Gambrinus, které letos slaví narozeniny se stejnou číslovkou. Další fáze kampaně z dílny Triad Advertising si bere na paškál fenomény, které se příčí zdravému rozumu, a s nadsázkou je komentuje.  Kromě aktuálního dění na Facebooku se značka zaměřila i na skutečná místa po celých Čechách. Věčně nedokončené projekty, zbytečně složitá byrokracie a různá lokální témata se staly inspirací pro billboardy a CLV s komentářem přímo na místě.

Na nádraží v Pardubicích je tématem pochopitelně zpoždění vlaků.

Ve Velkém Oseku se otírají o rychlobruslařskou halu pro Martinu Sáblíkovou, na kterou se sice nečeká ještě 150 let, ale klidně by mohlo.

V Kladně si hraje copy billboardu s názvem města.

V Ústí nad Labem je pak tématem Mariánská skála, kde se stále těží kámen.

U všech variant je příslibem, že Gambrinus vydrží stejný alespoň jednou tak dlouho. "A protože Gambrinus své narozeniny nepojal jako chválu své historie, ale naopak jako odhodlaný slib do budoucna, postavili jsme práci na silném statementu," vysvětluje kreativní leader kampaně Rado Jankovič. "Chceme taky trochu uklidnit nejistou dobu a blbé nálady z budoucnosti. V podstatě říkáme, my tu budeme, vy taky."

Podobný formát, jednoduché textové statementy s kampaňovou pointou, míří i na digitál. Bannery a facebookové posty se věnují celorepublikovým tématům a bleskově reagují na aktuální dění. „Gambrinus se tak s lidovým humorem trefuje do událostí, které odporují zdravému rozumu, a tím si upevňuje pozici značky, která si nemusí na nic hrát," doplňuje Jakub Marek, senior brand manažer značky.

O širší engagement na sociálních sítích se pak starají humorné video-posty na Facebooku a Youtube. Milion zhlédnutí a mimořádný engagement na Facebooku si vysloužila ikona českého internetu Jolanda svou věštbou z piva.

Kampaň běží od začátku února a potrvá do konce března.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: