Personál aerolinky Virgin Atlantic zkouší funkčnost Google Glass

12. 2. 2014 | Petr Michl

Zákazníci chodí nejraději tam, kde je znají. Většina nadstandardního servisu se ve své podstatě snaží připodobnit místnímu koloniálu ulici od vašeho domu, kde ví, jaký druh klobás máte nejraději, a zeptají se vás třeba na to, jak se vede vašim dětem. Na málokterých místech byl donedávna tento druh znalosti zákazníka tak obtížný jako v mumraji letištní haly. Virgin Atlantic se mu nicméně snaží přiblížit s pomocí moderních technologií. V příštích šesti týdnech by doplňkem personálu aerolinky na londýnském letišti Heathrow měly být brýle Google Glass a hodinky Sony SmartWatch.

Zvláštního zacházení se dostane pochopitelně pasažérům z první třídy. Dle poskytovatele tohoto technologického řešení SITA se ujme nově vyzbrojený personál těchto důležitých zákazníků už v okamžiku, kdy vystoupí z limuzíny. Pochopitelně je osloví jménem ve stylu: „Už na Vás čekáme, pane Johnsone, doprovodím vás k vašemu letadlu."  Už po cestě bude moci začít check-in, zákazník se zároveň dozví podrobnosti o letu i o aktuálním počasí a zajímavých akcích v cílové destinaci. Do budoucna je plánováno i zabudování dalších informací typu preferencí stravy a nabízeného občerstvení.

Personál bude nosit buď Google Glass nebo Sony SmartWatchtest je vlastně také tak trochu duelem mezi těmito zařízeními. Pro Google Glass může v budoucnu hovořit například technologie rozpoznání tváře, ale odhadujeme, že v tuto chvíli může představovat problém výdrž baterie.  Do obou druhů přístrojů bude nainstalována speciální aplikace od SITA spárovaná s částmi CRM systému Virgin Atlantic.

Zdroj: SITA Aero


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: