Pilsner Urquell uvádí na trh speciální sérii plechovek s ikonami českého hokeje

20. 4. 2015 | redakce

Mistrovství světa v hokeji a pivo jdou dohromady. Pilsner Urquell jako tradiční partner České hokejové reprezentace může tuto skutečnost zdůraznit o něco více. Proto uvádí na trh novou speciální edici plechovek s hokejovými legendami. Jejich tváře jsou přitom na plechovky vytištěny novou speciální technologií.

Na limitované edici plechovek se objeví celkem 7 skvělých hráčů minulosti, konkrétně hokejový brankář Milan Hnilička, trenér Vladimír Růžička, útočník David Moravec, úspěšný obránce František Kaberle, asistent trenéra národního týmu Jaroslav Špaček nebo Martin Straka a František Kučera. Velcí fanoušci jistě tuší, že se jedná o členy zlatého týmu z olympiády v Naganu v roce 1998. Kromě jejich fotografie ozdobí plechovky vždy také jejich krátký sportovní medailon.



"Barvy plechovek přitom odkazují nejen k hodnotám plzeňského ležáku, ale také českého hokejového ducha – a vlastnostem, které mají tradiční hořký ležák s českým hokejem společné. Zlatá barva symbolizuje úspěch, ušlechtilost, úctu a slávu, zelená pak důvěru a přátelství. Bílá je barva dokonalosti, červená pak od pradávna značí odvahu a sílu," vysvětluje Pilsner Urquell volbu barevné kombinace plechovek.

Plechovky lze najít v regálech obchodů už začátku dubna. Jsou součástí hokejové kampaně značky Pilsner Urquell s heslem „Společně pro české zlato". Kromě plechovek vznikl také originální TV spot, připravují se speciální akce v restauracích a hospodách. V Praze i Ostravě pak vzniknou v průběhu šampionátu fanzóny, kde se k promítání zápasů budou točit piva Plzeňského prazdroje. 

Zajímavý je i výrobní proces nových plechovek. Využívá nejnovější technologie tisku Editions™. Díky ní je možné tisknout na obalové materiály, převážně nápojové plechovky, až 24 různých vzorů současně na jedné paletě. Právě proto se může v edici hokejových plechovek Pilsner Urquell objevit na jejich vnějšku hned 7 různých ikon českého hokeje a jakýkoliv fanoušek si může pořídit v rámci jedné palety všechny z nich.



Pilsner Urquell při této příležitosti také připomíná, jak se vlastně pivo v plechovkách vytváří:

  • Plechovky patří k nejmladším pivním obalovým materiálům. Na trhu se poprvé objevily v USA v roce 1930, v Československu měly premiéru s počátkem 90. let. Právě Plzeňský Prazdroj byl jedním z prvních výrobců, který začal v roce 1992 pivo do plechu stáčet.
  • Hliníkové plechovky jsou samy o sobě tak lehké, že si málokdo uvědomí, že ve skutečnosti se vyrábí z obrovské hliníkové role vážící klidně až 9 tun o šířce cca 1,5 m. Z takovéto role může vzniknout asi 750 000 plechovek, přitom právě jedna prázdná hokejová plechovka Pilsner Urquell váží přibližně pouhých 12 gramů.
  • Výroba pivní plechovky začíná pokrytím pásu hliníku mazadlem a vystřižením odpovídajících plechových koleček. Z nich pak lis vytvaruje kulaté kalíšky, jejichž natahováním vzniká trup plechovky ve tvaru hluboké a tenkostěnné válcové nádoby. Jakmile je plechovka vytvarovaná, řezačka očistí a zarovná její okraje.
  • Putuje pak do přístroje, který vytvaruje její dno a zároveň vrchní uzávěr – čili víko. Dno se na plechovku připevní rovnou, víko je vyrobeno odděleně. Na víko se navíc přitaví speciální ouško, za pomoci kterého pak lze plechovku otevřít.
  • Plechovka se zvenčí nalakuje, potiskne a uvnitř se vystříká ochranným lakem, aby se nápoj nedostal do styku s kovem, z něž je plechovka vyrobena.
  • Dále putuje do stáčírny, kde se po naplnění pivem zalemuje víčkem. Tím je celý proces výroby pivní plechovky završen a může se dostat na trh.
Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: