Poo-Pourri přichází s (r)evolucí vylučování

16. 11. 2016 | Nikola Šimíková
Co máme společného s pračlověkem a kam chodily na záchod královny? Poo-Pourri pokračuje ve svém aristokratickém fekálním humoru.

I fekální humor může být vznešený. Tedy za splnění předpokladu, že je podán s grácií britské aristokracie. Toho se drží už několik let Poo-Pourri, značka spreje proti potlačování zápachu na toaletě. Dokazuje to i v nové sérii, které opět vévodí distingovaná dáma Bethany.

 Záběr z videa

Kreativní tým agentury Number Two Productions tentokrát postavil scénář nových reklam na výletě do  análů historie. Zajímavé je, že s jeho zveřejněním se čekalo až na skončení boje o prezidentský post v USA. Asi proto, aby se jeho téma nezdálo ve srovnání s rozhodováním o nejvlivnějším politické funkci světa jako tak trochu o… exkrementu. „Video jsme měli připravené už dlouho, ale čekali jsme až opadne rozčarování z prezidentských voleb. Pak jsme si řekli, že je čas na rozveselení společnosti, tak jsme video zveřejnili,“ uvedl zástupce značky Will Clarke.

Lidstvo se pořád vyvíjí. Dnes jsme vlastně nejlepší formou člověka, ale přece máme pořád něco společného s naším pravěkým předkem: ještě jsme se nezbavili potřeby vylučovat. A pořád to strašně smrdí... Video s názvem „The Best Thing to Happen to Pooping Since Your Butt“ (volně přeloženo jako „To nejlepší, co se kadění stalo od chvíle, kdy se potkalo s Tvým zadkem“) divákovi ukazuje právě evoluční vývoj způsobů vyprazdňování. Zrzka Bethany navštěvuje pravěk, starověké Řecko, gotiku a století páry, přičemž svým dokonale britským přízvukem popisuje, jak soudobí lidé chodili na toaletu (tedy když nějakou vůbec měli). Od kadění v jeskyni, přes společnou místnost s několika dírami do kamene, se královnám dostalo vědra, které bylo vylíváno z okna. Páru jsme upouštěli v kadibudkách… až nakonec jsme se dostali k moderní keramické záchodové míse. Jenže, pořád to prostě smrdí! Díky Poo-Pourri už ale nebude!

Video navazuje na nedávno zveřejněnou trilogii „Control the shit- uation“. Ta se skládá z rad, jak vyřešit záchodovou krizovou situaci ve třech ještě krizovějších situacích:

Situace první – „How to poop on a date“: druhé rande, vše vypadá nadějně, ale vás zastihne druhá vlna lásky – té střevní:

Situace druhá – „How to poop on a party“: vaše potenciální druhá polovička vás pozve na rodinnou party. Jídla je ale navařeno tolik a vaše břicho by přece jen navařilo něco dalšího:

Situace třetí – „How to poop on at work“: jste uprostřed své prezentace na pracovním jednání, když náhle potřebujete „download your brownload“, tedy analyzovat místo prodejů vlastní graf svého zažívání:

 

Nejnovější video od Poo-Pourri upomíná na zmíněnou trilogii propagují sprej proti odéru v záchodové míse a prezentuje ho jako vrchol evoluce lidstva. Je až neuvěřitelné, že je možné toto citlivé téma uchopit a pojmout v tak humorném stylu. To umí prostě jen The Harmon Brothers a nyní jen Number Two Productions.

 

Kam dál?

Když mluvíme o Harmon Brothers, je potřeba zmínit, že právě tato trojice bratrů specializovaná na fekální marketing je autory konceptu postaveném na zrzce Bethany a jejím striktně aristokratickém projevu, který si zachovává i při rozmluvách o věcech mezi střevy a zemí. A dá se předpokládat, že nebyli rozhodně potěšeni tím, že v jeho rozvíjení pokračuje jiná agentura.



Jednou z odpovědí je to, že se jejich klient Squatty Potty vydal na stejnou cestu a s novým produktem, sprejem Unicorn Gold, také bojuje proti záchodovému zápachu. Podívejte se, jak za tímto účelem skladuje duhové větry jednorožců.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: