ČSSD chystá nové logo. To staré špatně prodává.

16. 7. 2010 | ILE
ČSSD hledá svojí novou tvář. Takovou, která by jí konečně měla zajistit dlouho proklamované benefity - zejména mladší a inteligentnější voliče. Cestou jí má být zejména radikální řez od všeho starého, "Paroubkovského" a vymanění se ze současného stranického image.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

ČSSD hledá svojí novou tvář. Takovou, která by jí konečně měla zajistit dlouho proklamované benefity - zejména mladší a inteligentnější voliče. Cestou jí má být zejména radikální řez od všeho starého, "Paroubkovského" a vymanění se ze současného stranického image. Kromě toho, že na mýtincích se pravděpodobně přestanou objevovat slavné osobnosti zlatých osmdesátých, tak skvěle charakterizované Michalem Davidem, bude se ČSSD více odvolávat na sociálně demokratické strany v zahraničí.

A protože se převlékání kabátů neobejde bez vizuálních úprav, chystá strana také facelift svého loga. Pověstná oranžová růže by měla dostat moderní a atraktivní háv.

Nicméně připomeňme si, jak získávání moderního a atraktivního hávu dopadlo například KDU-ČSL, která sice dotáhla soutěž do finále, vítězný návrh však nevybrala. A místo původního loga dnes používá pouze logotyp.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: