Dejte si radši originál! KFC nabízí lidem, co kopírují jejich recepty, kuře zdarma

27. 10. 2021 | Eva Dragulová
Na YouTube je půl milionu odkazů na recepty, ve kterých vám slibují, že si podle nich uděláte to nejlepší kuře jako v KFC. A světoznámý řetězec rychlého občerstvení se toho rozhodl využít a své fanoušky odměnit jídlem zdarma. Tím originálním.

Společnost KFC má své fanoušky ráda. Ví, že se snaží najít to nejlepší pečené kuře, dá pěknou fušku. A tak se rozhodla to lidem, kteří milují jejich křidélka a další kuřecí laskominy, trochu usnadnit. Ve Španělsku s pomocí kreativní agentury PS21 spustila kampaň „Copy/Paste“, jejímž cílem je amatérským kuchařům umožnit ochutnat ten jediný originál na světě – KFC originál, a to navíc zadarmo! 

Stačí si na YouTube najít recept na kuře, které zaručeně chutná jako KFC kuře, a zkopírovat si link. Pak jdete na stránky, které vytvořila společnost KFC pro svou kampaň. Stránky hlásají, že na nich najdete ty nejlepší tipy, jak udělat křupavé kuře. Zadejte jednu z 516 000 URL a adresa se automaticky změní na kód, který v jakékoliv KFC restauraci ve Španělsku zaměníte za originální porci kuřete Colonela z Kentucky.  

 

Pozor, každá URL adresa se dá směnit jen za omezený počet kuponů, takže je na fanoušcích, aby se snažili nacházet na YouTube nové a nové variace na oblíbené jídlo, aby se dostali k vytouženému kódu. Brand manažerka KFC Beatriz Martinez ke kampani dodává: 

„Jsme hrdí na fanoušky, kteří strávili tolik svého volného času zkoušením, jak doma dokonale okopírovat původní recept KFC, a navíc svou snahu sdíleli se zbytkem světa. Chceme jim vrátit jejich čas a úsilí tím, co umíme nejlépe – originálním receptem plukovníka Sanderse. Doporučujeme vám pátrat po kopiích našeho receptu na YouTube, abyste si mohli vychutnat originální recept #KFC. “

Od spuštění kampaně 6. října KFC rozdalo přes 30 000 kódů. Akce bude probíhat po celý říjen a můžete ji využít ve všech španělských městech, která mají restaurace KFC. 

Zdroj: Adweek

 

Kam dál?

Španělské KFC se svými fanoušky dlouhodobě dobře pracuje a snaží se dělat, co jim na očích vidí. Když v loňském roce nebyla spokojena se svou situací na trhu, přišla s pozvánkou na rande se „štastným koncem”. Společnost KFC se tedy rozhodla přistoupit na tuto hru a ve spolupráci s reklamní agenturou PS21 pozvala mladé páry do luxusního hotelového pokoje…

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: