Deník Metro zvýšil tržby, zároveň je ale ve ztrátě

19. 4. 2011 | KaS
Bezplatný deník Metro zvýšil v České republice v prvním kvartálu letošního roku tržby na 1, 824 milionu EUR, zatímco v loňském roce to bylo za stejné období 1,788 milionu EUR.

Bezplatný deník Metro zvýšil v České republice v prvním kvartálu letošního roku tržby na 1, 824 milionu EUR, zatímco v loňském roce to bylo za stejné období 1,788 milionu EUR. I přes vyšší tržby, prohloubil deník ztrátu o 4% na 462 000 EUR. Koncern Metro International, který je vlastníkem 40% tuzemských aktivit (zbylých 60 % je pod patronátem Mafry) zveřejnil tyto údaje společně s dalšími čísly za první kvartál roku 2011 ve svém reportu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: