Děravá lest připojila ke kampani TD Bank i největší světové brandy
Chcete se v kampani opřít o sílu těch největších značek? Bez jejich souhlasu to půjde dost těžko. Pokud tedy nemáte k relevantnímu důvodu, proč tak učinit, i pořádnou dávku vychytralé drzosti. Přesně tu v sobě našli kreativci z agentury Ogilvy Canada při práci pro TD Bank. Jejich venkovní reklama dokázala „ulovit“ loga gigantů na ulicích.
Banka s ní propaguje zlomkové akcie, při jejichž nákupu ani nemusíte mít peníze na jedinou akcii vámi vyhlédnuté společnosti. Stačí vám na to pouhý zlomek. TD Bank nakoupí celé akcie, jež pak proporcionálně prodává svým klientům. A přesně to ilustruje vizuální hrou. Postavila reklamy, které na to upozorňují, u poboček velkých firem. Mají jasný slogan „Own a Piece of It“ („Dopřejte si kousek“) a skrze čtvercový výřez v nich můžete spatřit loga a budovy velkých společností — například Nike, Google, Coca-Coly, Shopify, telco společnosti Bell nebo sítě kaváren Tim Hortons a Starbucks.
Ano, ne z každého úhlu uvidíte celé logo. Často je to jen jeho fragment, pouhý zlomek. Přesně o tom ale samotná nabídka TD Bank je.