Disney postaví hotel, kde si každý návštěvník bude moct odehrát svůj příběh ze Star Wars

17. 7. 2017 | Petr Michl
Pro milovníky Hvězdných válek brzy vznikne dovolenková destinace snů, hotel jako vesmírná loď, v němž si prožijí příběh ze světa Star Wars.

Když před 2 lety koupila společnost Disney od filmového studia Lucasfilm veškerá práva na Star Wars, objevily se v řadách fanoušků série obavy o její další směřování. Aktuální novinka ukazuje, že Disney může milovníkům Hvězdných válek přinést něco, v čem společnost duchovního otce série, George Lucase, expertízu neměla: tedy v přenesení kouzla filmového plátna do reálného světa. V Orlandu má vzniknout hotel, v kterém se dostanete do hlubokého vesmíru.

Má být spuštěn ještě dříve než expozice Star Wars připravující se do Disneylandů v Kalifornii a na Floridě od roku 2019. K nim byla uvedena i video ochutnávka toho, jak by to v nich mohlo vypadat. 

Více informací je však zatím k hotelu, který by měl vzniknout u jednoho z nejpopulárnějších Disneylandů v USA ve floridském Orlandu a ponese stejný název jako celé expozice: Star Wars: Galaxy's Edge. Dosud známá zásadní zjištění jsou tato:

  • Všichni zaměstnanci hotelu budou v kostýmu ze série Star Wars a budou hrát konkrétní postavu.
  • Každý host dostane k dispozici dějovou linku, které se pak bude dotýkat „každá minuta dne“.
  • Hotel bude představovat vesmírnou loď. Okna tak budou nabízet pouze výhled „do vesmíru“.



Z hvězdné lodi bude i kantýna, v které budete moct potkat třeba Chewbaccu nebo BB8. Celý záměr byl představen u panelové diskuze společnosti Disney na akci D23 Expo. Šéf veškerých zábavních Disney parků Bob Chapek k připravovaného hotelu uvedl:

„Nic takového dosud neexistuje. Od vteřiny, kdy přijedete, se stanete součástí příběhu Star Wars. Okamžitě se stanete občanem galaxie a zažijete vše, co to obnáší, včetně příslušného oblečení. Jakmile opustíte Zemi, objevíte hvězdnou loď plnou postav, příběhů a dobrodružství, které se před vámi budou rozevírat. Bude to stoprocentně pohlcující a příběh se dotkne každé minuty pobytu a připraví unikátní cestu pro každého návštěvníka.“ 

Dle Chapeka by měl být hotel také „živým místem, kde záleží na každém rozhodnutí“. Nebude tak pravděpodobně tím pravým pro někoho, kdo se bude chtít jen zavřít do pokoje a vyspat. Miliony fanoušků hollywoodské filmové legendy se ale mohou těšit na hotel, v kterém pravděpodobně stejně z nadšení ani oka nezamhouří. 

Zdroje: CNN Money, Techcrunch, Engadget, Disney Corporation

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: