Eurostar promuje i s pomocí crowdsourcingu

26. 8. 2010 | TAM
Odliv cestujících z páteřních železničních linek, který s sebou před několika lety přinesl pokles cen letenek, nutí železniční dopravce, aby stále hledali nové cesty, jak přetáhnout zákazníky právě k nim. Do hry se tak vrací témata bezpečí a železniční poetiky, možnost dojet vlakem až do centra anebo nadstandardní servis při nočním cestování.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Odliv cestujících z páteřních železničních linek, který s sebou před několika lety přinesl pokles cen letenek, nutí železniční dopravce, aby stále hledali nové cesty, jak přetáhnout zákazníky právě k nim. Do hry se tak vrací témata bezpečí a železniční poetiky, možnost dojet vlakem až do centra anebo nadstandardní servis při nočním cestování.
Společnost Eurostar, provozující vlaky mezi Londýnem, Paříží a Brusselem tentokrát pro podporu svých linek zvolila slogan "Exploring is beautiful". V rámci podpůrné kampaně svým cestujícím nabízí široký informační servis o místech, kam se mohou vlaky Eurostar nechat dopravit.
Není bez zajímavosti, že většinu informací chce společnost získat s minimálními prostředky. Vsadila tedy na crowdsourcingovou akci, kterou pro ni připravila agentura We Are Social. V rámci jedné z položek webu mají uživatelé možnost přidávat informace o zajímavých místech nebo recenze na nejrůznější podniky v jednotlivých městech.
Nutno dodat, že tato služba není zrovna ztělesněním úspěchu a na celoevropské poměry má spíše podprůměrné ohlasy. Důkazem je i stránka na Facebooku, která má zatím "pouze" něco přes 12 000 fanoušků. Nárůst cestovatelů, který společnost po spuštění kampaně zaznamenala tak pravděpodobně musíme přisoudit pouze islandské sopce...


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: