Facebook se chce stát centrální křižovatkou hudby a videa

27. 5. 2011 | bN
Facebook se chce stát operačním systémem na webu.

Podle nových informací Facebook navázal partnerství s internetovými společnostmi, které zajišťují hudbu a videa proto, aby spustil novou funkci, která bude integrovat média zvnějšku do profilových stránek. Dle zpráv z New York Times bude mít novinka podobu widgetu nebo záložky na profilové stránce uživatele. Tento nástroj bude zobrazovat písničky, které uživatel nejčastěji poslouchá a umožní přátelům dotyčného, aby mohli tyto písničky poslouchat a sdílet. Stejným způsobem Facebook zahrne i videa a televizní obsah.

Facebook údajně jednal s různými mediálními společnostmi o integraci jejich obsahu do své nové funkce. V tomto týdnu bylo potvrzeno partnerství se společností Spotify, což znamená příliv hudebního obsahu. Podle New York Times však Facebook nechce navázat pouze jedno partnerství, ale chce získat více partnerů pro svou mediální platformu.

Dokážete si představit, že uvidíte to, co vaši přátelé sledovali na Netflix nebo poslouchali na Pandora skrze svou stránku na Facebooku? Mohli byste také vidět jejich doporučení a mít přístup k veškerému jejich obsahu na Facebooku prostřednictvím jediného kliknutí. Tím by se Facebook stal centrální webovou křižovatkou pro multimediální obsah.

Facebook se chce stát i operačním systémem na webu. To bylo zřejmé již v roce 2007, kdy získal webový operační systém Parakey. Aby se mohl stát centrální webovou přístupovou deskou, musí mít přístup k hudbě, filmům, televizním pořadům a knihám svých uživatelů. Tato nová funkce se zdá být navržená přesně tak, že přesně zapadá do nastíněného plánu.
 

Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: