Google, Old Spice a „Pay With a Tweet“ získaly svým tvůrcům Cyber Lions Grand Prix v Cannes

23. 6. 2011 | bN
Porota kategorie Cyber jmenovala tři vítěze Cyber Lions Grand Prix.

Porota kategorie Cyber , v jejímž čele zasedl Nick Law hlavní designér R/GA, jmenovala tři vítěze Grand Prix. Jména vítězů jen odráží rostoucí rozmanitost této kategorie. Na stupni vítězů se umístila tato jména:

Google Creative Lab New York a kampaň s názvem „ Wilderness Downtown“, která propaguje webový prohlížeč Chrome.

Wieden + Kennedy Portland a kampaň „Old Spice ´Responses´, která byla vytvořena jako jakýsi follow-up kampaně „The Man Your Man Could Smell Like", která získala Grand Prix minulý rok.

R/GA New York s kampaní „Pay With a Tweet“, která propaguje nový systém plateb i měny.
 

Pay with a Tweet - Case Study - OMG version from Leif on Vimeo.

Štítky dokumentu: Google Twitter YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: