Greenpeace ukazuje na Volkswagen prstem

28. 6. 2011 | MiL
Organizace Greenpeace útočí na Volkswagen parodií jeho reklamní kampaně s názvem Darth Vader. Důvodem je ochrana životního prostředí.

Organizace Greenpeace útočí na Volkswagen parodií jeho reklamní kampaně s názvem Darth Vader. Důvodem je ochrana životního prostředí. Skupina ekologických aktivistů spustila celosvětovou kampaň, která si klade za cíl „upozornit na selhání společnosti Volkswagen v ohledu její reputace“.

Greenpeace upozorňuje na to, že firma Volkswagen, která je největším výrobcem automobilů v Evropě využívá masivního lobbingu při schvalování klíčových zákonů o ochraně životního prostředí, ale zároveň tvrdí, že chce „být nejekologičtější automobilkou na světě“.

Greenpeace zároveň vybízí spotřebitele, aby se připojili k „rebélii“ podpisem petice proti zmíněnému výrobci automobilů. Do této chvíle podepsalo petici již téměř 2 tisíce lidí.

Zdroj: www.marketingweek.co.uk
 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: