Harry Potter ve 3D - spasitel kin i prodejů televizí

20. 8. 2010 | ITE
Pokles zájmu o kinoprojekce, který zažil zápaní trh zejména v souvislosti s mistrovstvím světa ve fotbale v Jihoafrické republice, ale i pokles zájmu o 3D televize obecně, který je způsoben pro změnu tím, že lidé nemají dostatečnou motivaci pro jejich nákup. To vše jsou věci, které by mohl spasit nový snímek o čarodějovi Harry Potterovi.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pokles zájmu o kinoprojekce, který zažil zápaní trh zejména v souvislosti s mistrovstvím světa ve fotbale v Jihoafrické republice, ale i pokles zájmu o 3D televize obecně, který je způsoben pro změnu tím, že lidé nemají dostatečnou motivaci pro jejich nákup. To vše jsou věci, které by mohl spasit nový snímek o čarodějovi Harry Potterovi. První díl závěru celé ságy, který přijde do českých kin jako "Relikvie smrti - 1. část" totiž bude kompletně ve 3D. A mohl by rozhýbat návštěvnost kin i prodej 3D televizorů tak, jak tomu bylo u Cameronova Avatara.

Kina na západě totiž sužuje nižší návštěvnost, než tomu bylo v minulých letech. Toto se naopak netýká tuzemského trhu, který překvapivě roste. V ČR se však stejně jako ve světě nenaplnují stoprocentně prognózy prodeje 3D televizorů. Mezi nejčastější důvody, proč lidé otálejí s nákupem 3D televizoru totiž patří fakt, že pro ně v současnosti neexistuje dostatečně pestrá paleta obsahu. Navíc u lidí nefunguje ani efekt "future feature" na který obchodníci sázeli. Dojem, že 3DTV se vyplatí koupit kvůli benefitům, které se objeví až za nějaký čas, totiž není natolik silný, aby lidi motivoval k nákupu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: