Heineken Light je jako bunda z hadí kůže

7. 7. 2011 | Barbora Novosadová
Heineken uvádí svůj Heineken Light kampaní „Occasionally Perfect“. Hlavním hrdinou reklamy je muž, který na sobě má bundu z hadí kůže.

Heineken představuje svůj Heineken Light kampaní „Occasionally Perfect“. Hlavním hrdinou reklamy je muž, který na sobě má bundu z hadí kůže (snakeskin jacket).

Na velmi šikovné metafoře nám tak reklama dává najevo, že stejně jako bunda z hadí kůže, ani Heineken Light se vždycky nehodí do každého prostředí.

Hlavní představitel spotu se ukazuje ve své bundě z hadí kůže na obchodním setkání, na golfovém hřišti i na dalších místech, kam však díky svému outfitu příliš nezapadá. Bunda z hadí kůže se stává symbolem čehosi, co je člověku nadmíru vlastní a tvoří jeho jedinečnost. Je ztělesněním individuality, pocitu moci nad vlastním životem i symbolem bohatého vnitřního života.

Tvůrci reklamy (agentura Widen + Kennedy New York) se nám snaží říci, že Heineken Light má s bundou z hadí kůže mnoho společného. Pijete ho proto, že k vám patří (pouze pro váš vlastní prožitek), určitým způsobem vás charakterizuje a hovoří za vás.

Stejně jako ona netradiční bunda je Heineken Light zachycením vaší osobnosti a individuality, která je bohužel ne vždy okolím pochopena.

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: