Hra, nebo realita? Originální kampaň láká k návštěvě Nového Zélandu

7. 8. 2020 | Milada Zemanová
Sjíždění řeky, rybolov, túry lesem, návštěva domorodé vesnice. To je jen krátký výčet aktivit, které si mohou lidé vyzkoušet v rámci hry Play NZ. Tedy alespoň to si mysleli. Ve skutečnosti si je všechny můžou prožít na vlastní kůži. Pokud tedy vycestují do této krásné země.
41% firem v ČR plánuje zvýšit investice do videoobsahu. 1
  • Jak nejlépe prezentovat vaší značku?
  • Jaký typ videa vytvořit?
  • Jak získat konverzi z videoobsahu?
  • Jaké platformy využít k prezentaci?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: PR Klub: 5/2020

Současná koronavirová situace cestování příliš nepřeje. Nicméně organizace Tourism New Zealand, která má na starosti právě propagaci turismu tohoto ostrovního státu směrem k celému světu, přišla s vysoce originálním řešením, jak představit krásy této země. Spojila se s herní influencerkou Loserfruit, která streamuje na Twitchi, a spolu s agenturou TBWA Sydney stvořily jedinečnou dovolenou pro virtuální návštěvníky.

Společně přeměnily Nový Zéland na hru a pomocí gamifikace představují vybrané destinace a aktivity, které zde můžete vyzkoušet. Kampaň primárně oslovuje Austrálii a herní komunitu, nicméně jejím cílem je představit Nový Zéland jako destinaci k dovolené, která vám vyrazí dech.

Streamování hry Play NZ

Kampaň zahájila právě zmíněná influencerka Loserfruit, kterou na Twitchi sleduje přes 1,8 milionu lidí. A na této platformě odehrála simulaci hry Play NZ. V úvodu videa zmiňuje, že ji oslovila společnost na Novém Zélandu a nabídla jí k vyzkoušení novou hru. Ta ji svým popisem zaujala, a tak se pustila do hraní. Jako při klasickém streamu průběh hry komentuje, vyjadřuje se k jednotlivým úkolům, postavám, grafice apod. Celé video si můžete prohlédnout níže.

Oslovení herní komunity není náhodné. Souvisí s časem, jenž lidé nově tráví doma, a během kterého se právě online hraní velmi výrazně navýšilo. V rámci kampaně byla vytvořena také série krátkých upoutávek, které byly publikovány na sociálních sítích.

Jistým zklamáním je, že si hru nemůžete reálně zahrát, protože záběry z Nového Zélandu jsou skutečně nádherné. Drobnou útěchou je alespoň 18 videí, které se zaměřují na jednotlivé části tohoto ostrovního státu.

Andrew Waddel, generální ředitel Tourism New Zealand, ke kampani uvedl:

„Zjistili jsme, že stále více lidí touží po nových zážitcích, objevování, a hlavně po zábavě a dobrodružství. A právě hraní her a cestování jsou si velmi podobné. Obě tyto aktivity v sobě spojují zkoumání, zvídavost a dobrodružství.”

Kampaň má nalákat turisty, kteří si již připravují plány na cesty, jakmile skončí karanténa. Což platí především pro blízkou Austrálii. Napodobení herního světa k představení míst a aktivit, jež Nový Zéland nabízí, je velice zajímavý způsob, jak oslovit herní komunitu. Nicméně výsledná videa jsou natolik povedená a vybrané aktivity tak lákavé, že kampaň zaujme mnohem více lidí než jen hráče a obyvatele Austrálie.

Zdroje: Adweek, New Zealand, Campaing Brief

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: