Hybridních vozů přibývá, Prius ztrácí výsadní postavení. Toyota z něj udělá samostatný brand.

18. 10. 2010 | KAS
Toyota si dělá vrásky ohledně konkurence, která v posledních letech vyrostla její modelové řadě Prius. Hybridních automobilů přibývá a Prius se mezi rozšiřující se nabídkou začíná ztrácet. A nedávné problémy automobilky mu na konkurenceschopnosti nepřidaly...

Toyota Prius, zdroj: www.toyota.com

Toyota si dělá vrásky ohledně konkurence, která v posledních letech vyrostla její modelové řadě Prius. Hybridních automobilů přibývá a Prius se mezi rozšiřující se nabídkou začíná ztrácet. A nedávné problémy automobilky mu na konkurenceschopnosti nepřidaly...

Proto teď Toyota přichází s poměrně radikálním řešením, které by mělo dlouhodobě většinu problémů vyřešit. Prius by podle jejích plánů měl v blízké budoucnosti povýšit na vlastní brand, pod kterým by bylo nabízeno vícero ekologických vozítek. Prius by se tak stal čtvrtou automobilovou značkou ve vlastnictví Toyoty a postavil se bok po boku Scionu a Lexusu.

Přestože automobilka je na informace skoupá, již teď se předpokládá, že nový model pod značkou Prius, který doplní jediný současný model, by měl být představen na autosalonu v Detroitu. Ten se uskuteční za začátku příštího roku.

Automobil se dostane do prodeje s největší pravděpodobností koncem roku 2012 a podle zpráv, které mají k dispozici dealeři Toyoty by se mělo jednat o větší vůz než je současná Toyota Prius.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: