IKEA připravila nový překlad Kámasútry

13. 3. 2019 | Aneta Birnerová
IKEA vás naučí milovat … svou ložnici. Společnost spustila novou kampaň obsahující možná nejvíce dvojsmyslů v historii reklamy.

IKEA vydává průvodce postelových záležitostí. Tipy a triky týkající se výběru a dekorování ložnice jsou přirovnávány ke kapitolám Kámasútry. Jestli víte, jak to myslíme. 

Společnost starající se o udržitelnou krásu našeho bydlení si uvědomuje, že každý dospělý člověk držící kreditní kartu potřebuje v životě špetku toho trapného ticha a teatrálního mrkání. Proto svoje návrhy na redesign ložnice vložila do dvaceti stran příručky a stručného tutoriálu.

Každá dvoustrana se věnuje jedné pozici a nabízí zavedené produkty z běžné nabídky americké pobočky společnosti IKEA v prodejném marketingovém balíčku. 

Psí pozdvižení (The Doggy Style)

Začněme tradičními postelovými pozicemi, které každý dobře zná. Doggy style je uspořádání vhodné pro každého, kdo vlastní domácího mazlíčka a nechce jej na noc nechávat v předsíni. 

 

Krásné pozadí (The Beautiful Behind)

Byť některé pozice nejsou pro každého, obdivují je ovšem všichni. Pravdou zůstává, že pochlubit se Krásným pozadím může pouze člověk náležitými bytovými proporcemi, které nahrávají na efektivní využití prázdného úložného prostoru. 

Švédská židle (The Swedish Chair)

Na závěr se sluší přidat novinku ze švédské ložnice. Trojice postel, židle, lampička jistě zabaví i toho nejnáročnějšího zákazníka na celou noc.

Tolik z ukázky práce kreativního týmu reklamní agentury Ogilvy, která stojí za touto kampaní. A my už se těšíme na průvodce po kuchyních. Jestli víte, jak to myslíme. Kámasútra bohužel nevyjde ve fyzické podobě, ale můžete si ji kompletní projít v online verzi

Zdroj: ikea.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: