Instagram umožní videa o délce až 60 vteřin i uživatelům

30. 3. 2016 | Petr Michl
Minulý měsíc umožnil Instagram minutová videa u reklam inzerentům. Nyní si až 60 vteřin hýbajících se obrázků budou moci dovolit i běžní uživatelé.

Minulý měsíc umožnil Instagram minutová videa u reklam inzerentům. Nyní si až 60 vteřin hýbajících se obrázků budou moci dovolit i běžní uživatelé. Pro Instagram je toto velká změna. První zmíněný krok byl brán jako úlitba inzerentům, kteří přes veškeré výzvy nejsou schopni natáčet dostatek reklamních spotů s původní maximální stopáží o délce 15 vteřin. Při čtyřnásobné délce by to už zvládnout mohli a s tím by měl být spojen nárůst reklam a příjmů Instagramu a potažmo Facebooku.

Dovolení až 60 vteřin na video i pro uživatele je jakýmsi zásahem rovnoprávnosti a dost možná i reakcí na behaviorální změny internetových uživatelů. Jedním z nejsilnějších trendů poslední doby je právě naše narůstající konzumace videí, čas strávených jejich sledováním se meziročně navýšil o 40 %. Možná právě na základě těchto údajů se Instagram nebojí mít desetinásobnou maximální stopáž videa oproti Vine (maximálně 6 vteřin) a šestinásobnou ve srovnání s videi na Snapchatu omezených 10 vteřinami.

Instagram potěší uživatele i značky ještě další věcí. Minutová videa mohou stříhat z více materiálu. Výsledný snímek tak může být zdařilou koláží povedených momentů i dílem profesionálního střihu. Změna má být k dispozici už tento týden pro uživatele iOS v Instagramu ve verzi 7.19. Ti další, včetně vyznavačů Androidu, se mají dočkat v rámci postupného rolloutu během následujících měsíců.

Zdroj: Blog Instagram

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: