Jak na internetu utrácí uživatelé Facebooku a Twitteru?

7. 6. 2010 | KAM
Výzkum společnosti comScore, zaměřující se na nákupní chování internetových uživatelů, vykreslil zajímavou přímou úměru mezi používání sociálních sítí a utrácením za online nákupy. Z dat, která zahrnují období prvního kvartálu tohoto roku totiž vyplývá, že i průměrný uživatel Twitteru nebo Facebooku utratí nepoměrně více peněz za online nákupy než uživatelé, kteří sociální sítě nepoužívají.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.twitter.com

Výzkum společnosti comScore, zaměřující se na nákupní chování internetových uživatelů, vykreslil zajímavou přímou úměru mezi používání sociálních sítí a utrácením za online nákupy. Z dat, která zahrnují období prvního kvartálu tohoto roku totiž vyplývá, že i průměrný uživatel Twitteru nebo Facebooku utratí nepoměrně více peněz za online nákupy než uživatelé, kteří sociální sítě nepoužívají.
Konkrétně - častý uživatel Facebooku (tedy prvních 20% z těch, kteří používají Facebook nejčastěji) utratil za první čtvrtletí roku 2010 v průměru 67 dolarů za online nákupy. Průměrný uživatel (následujících 30% z těch, kteří užívají Facebook) pak utratil 61 dolarů. Občasný uživatel (zbylých 50% uživatelů Facebooku) pak pouhých 50 dolarů a ti, kteří na Facebooku nejsou, pouze 27 dolarů.
Tato jasná posloupnost však neplatí u Twitterových uživatelů. V jejich případě totiž nejčastěji utrácí průměrní uživatelé (75 dolarů), občasní uživatelé (73 dolarů) a teprve pak častí uživatelé Twitteru (63 dolarů) a ti, kteří na Twitteru nejsou (43 dolarů).


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: