Je zima, letní zboží se neprodává. Obchodníci nasadí slevy.

7. 6. 2010 | TAM
Až 90% slevy by se mohly objevit tento týden v některých obchodech. Důvodem je snaha zbavit se loňského sezónního zboží, které okupuje sklady více než v minulých letech. Důvod je přitom jednoduchý - největším problémem není finanční situace zákazníků, ale špatné počasí, které nemotivuje k nákupu letních artiklů.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Až 90% slevy by se mohly objevit tento týden v některých obchodech. Důvodem je snaha zbavit se loňského sezónního zboží, které okupuje sklady více než v minulých letech. Důvod je přitom jednoduchý - největším problémem není finanční situace zákazníků, ale špatné počasí, které nemotivuje k nákupu letních artiklů.

Obchodníci jsou teď postaveni před problém, jak se v půběhu necelého měsíce zbavit mnohdy až třetiny neprodaných artiklů. Nástrojem mají být právě pro zákazníka výhodné slevy, případně akční nabídky. Minimalizování marže přitom nehraje roli - zbavit se zboží za minimální cenu je výhodnější, než riskovat, že se neprodá vůbec.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: