Jsou nebo nejsou interní magazíny v 21. století přežitkem?

3. 7. 2012 | PeMi
Odpověď naleznete na setkání Institutu Interní Komunikace.

Může se zdát, že firemním časopisům zvoní hrana. Pokles čtenosti zaznamenáváme u všech tištěných časopisů a novin, tak proč by zrovna ty firemní měly být výjimkou. Čtenáři se přesunují k počítačům, firmy k – ekonomičtějším a rychlejším – newsletterům. Existují vůbec ještě důvody, proč se držet tištěných časopisů?

Institut Interní komunikace se nebojí a pouští se do dalšího výbušného tématu, které často rozděluje současné marketéry. Slýcháme, že tištěné časopisy jsou jen zbytečným plýtváním financemi, protože v digitálním věku je již stejně nikdo nečte. Přesto na ně mnohé firmy nedají dopustit, investují do zlepšení a účastní se i prestižních soutěží, jakou je např. IIK Grand Prix 2012, pořádaná Institutem Interní Komunikace, nebo FEIEA, její obdoba na celoevropské úrovni.

 

Setkání, pořádané ve spolupráci s INSIDERS s. r. o., bude tvořeno teoretickou a praktickou částí, nicméně jak účastníci zjistí, ani teorie nemusí být šedá a nezáživná. Dozvědí se prověřené tipy, jak i nudná témata komunikovat poutavě, jak na originální titulku a jak ušetřit výhradně na nákladech a ne na kvalitě. Následovat budou case studies, které představí zástupci firem Ahold, Zentiva, Vodafone, T-Mobile, ČSOB. Ze setkání by měl každý odcházet s vědomím, co dělat a co nedělat, co dělat lépe, a hlavně s chutí pustit se do inovací!

„Interní magazíny tvoří důležitou součást interní komunikace mnoha firem. Občas si lidé pod interní komunikací představí právě jen interní časopisy. U nás jich vychází velké množství a to na velmi rozdílných úrovních – od vysloveně hloupých oběžníků až po velmi progresivní nástroje pro zvyšování angažovanosti zaměstnanců. O všech se budeme bavit a budeme si ukazovat ty nejlepší příklady od nás i ze světa – krom jiného i nejlepší evropský interní časopis, který je shodou okolností z České republiky,“ komentuje Tomáš Poucha, spoluzakladatel Institutu Interní Komunikace.

“V řadě podniků zůstává stále velká část zaměstnanců bez přístupu k elektronickým médiím, proto je i v 21. století interní magazín zásadním nástrojem interní komunikace. Není tedy otázka, zda ho vydávat, ale spíše co udělat pro to, aby fungoval. Neboli aby ho vaši lidé četli a měli ho rádi. Pak nebude váš časopis jen nákladovou položkou, ale investicí do fungujícího týmu,” dodává Magda Chvalinová, managing director INSIDERS.


Termín setkání: 12.7.2012 od 18 hodin
Místo setkání: sídlo INSIDERS (Nad Kazankou 37, Praha 7-Troja)

Průvodci programem: Magda Chvalinová, INSIDERS + Martin Vymětal, Boomerang Publishing
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: