Kampaň An Inconvenient PR Truth v podstatě bez odezvy

4. 2. 2010 | ILE
Kampaň An Inconvenient PR Truth, za kterou jsou podepsáni Mark Borkowski, Stephen Waddington nebo Adrian Johnson a která si v první fázi vzala na bedra boj za snížení tzv. PR spamu byla ostatními odborníky přijata chladně. I přes optimistické reakce realizátorů na ohlas, který vyvolalo spuštění kampaně, to teď vypadá, že impuls zůstane ve světě profesionálů v podstatě bez odezvy.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Kampaň An Inconvenient PR Truth, za kterou jsou podepsáni Mark Borkowski, Stephen Waddington nebo Adrian Johnson a která si v první fázi vzala na bedra boj za snížení tzv. PR spamu byla ostatními odborníky přijata chladně. I přes optimistické reakce realizátorů na ohlas, který vyvolalo spuštění kampaně, to teď vypadá, že impuls zůstane ve světě profesionálů v podstatě bez odezvy.
Největším problémem, jak se ukazuje, je neschopnost profesionálních agentur přiznat si možnost vlastního pochybení. Například Niall Cook z Hill & Knowlton se nechal slyšet, že kampaň odvětví škodí a zbytečně měří jednotlivé agentury jedním metrem. Kritizuje tedy i ty, které již delší dobu s PR spamem bojují.
Největší podporu tak kapmaň našla logicky tam, kde škodí nejvíc - u novinářů. Jenže ani desítky článků nepomohou, dokud odborníci z PR nepřipusí, že problém s PR spamem se týká i jich.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: